واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به شرایط تیم ملی

حمید درخشان  پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شرایط  تیم ملی فوتبال  گفت: هر تیمی اگر بتواند بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهد، این بازی‌ها باعث می‌شود که بازیکنان تیم از یکدیگر شناخت کافی داشته باشند و با تکنیک و سرعت بالایی در زمین بازی کنند. شما وقتی کاری را چند بار انجام می‌دهید، بعد از زمانی این کار برای شما تکراری خواهد شد.

او ادامه داد: در بازی‌های تدارکاتی بازیکنان می‌توانند اشتباهات خود را درست کنند و برای بازی‌های مهم آماده شوند. ما باید از بقیه تیم‌ها، بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم.  ما به انتخاب سرمربی برای انتخاب بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند، احترام می‌گذاریم و بازیکنانی که دعوت نشده اند عملکرد خوبی در باشگاه هایشان داشتند، اما ما به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص خارج شدن اخباری از تیم ملی برای انجام بازی‌های باشگاهی اظهار کرد: ما در تیم ملی ۴ دروازه بان خوب داریم و همه هم دروازه بان اول تیم ملی را می‌شناسند. اگر ما این فرصت را به دروازه بان سوم تیم بدهیم، نباید به آن‌ها خورده بگیریم. ما با این کار به باشگاه آن بازیکن کمک می‌کنیم و باعث می‌شویم این بازیکن در جریان بازی قرار بگیرد. اگر ما به این بازیکن فرصت بازی در تیمش را بدهیم، به تیم ملی کمک کرده ایم. این مسئله مشکلی ندارد، زیرا تیم ملی ۳ دروازه بان خوب دیگر هم دارد.

درخشان در پایان صحبت های  خود گفت: ما بازیکنان خوبی داریم، که در جام جهانی بازی کرده اند. بازیکنانی که در اروپا و تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند، اعتبار فوتبالی ما را بالا می‌برند. ما از نظر فنی، بازیکنان و تاکتیکی از همه تیم‌های حاضر بالاتر هستیم. این بخش‌ها برای تیم ما مهم است، اما هنگامی که ما فعل خواستن را صرف کنیم و در بازی‌های پیش رو جنگنده بازی کنیم و به تیم‌ها باج ندهیم،  می توانیم حریفانمان را شکست دهیم.