خبر خوش به پرسپولیسی‌ها/ چراغ سبز دو ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد

یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا دو بازیکن با تجربه پرسپولیس محسوب می شوند که در پایان فصل جاری قراردادشان به اتمام خواهد رسید. با این وجود این دو تلویحا به باشگاه گفته اند پیش از لیگ بیستم، پای برگه تمدید قرارداد را امضاء خواهند کرد.

حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارند. در این بین حسین کنعانی‌زادگان عملا کارهای انتقال خود به تیم الاهلی قطر را انجام داده و حتی نشریه استاد الدوحه قطر رسما خبر انتقال این بازیکن به الاهلی قطر را منتشر کرده است.

درباره احمد نوراللهی هم شنیده می‌شود پیشنهاد جدی از یک باشگاه قطری دارد و به احتمال فراوان پایان فصل جدا خواهد شد. درباره سایر نفرات هم هنوز مشخص نیست آینده آن‌ها چه خواهد بود.

البته بحث مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکنان موضوع جدیدی نیست. در حال حاضر قرارداد این 6 بازیکن پرسپولیس رو به پایان است و با وجود تلاش‌هایی که از سوی مدیران این باشگاه انجام داده‌اند، هنوز قرارداد این بازیکنان تمدید نشده است.

با این وجود به نظر می رسد تمدید قرارداد برخی بازیکنان امکان پذیر باشد چرا که تا کنون از تیررس تیم های قطری و خارجی در امان مانده اند!

کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه نیز در زمره همین بازیکنان محسوب می شوند که ظاهرا چراغ سبز را برای تمدید قرارداد خود نشان داده اند.

امید عالیشاه در نیم فصل دوم توانست دوباره تبدیل به همان امید عالیشاه قبلی و بازیکن محبوب یحیی گل محمدی شود.

کمال کامیابی نیا اما یک آچار فرانسه واقعی بود. او که با پیوستن میلاد سرلک به پرسپولیس کمی جایگاهش متزلزل شده بود بار دیگر با قدرت برگشت. دایی کمال (لقب کامیابی نیا نزد بازیکنان پرسپولیس!) نه تنها در پُست هافبک دفاعی بلکه به عنوان یک دفاع میانی هم فوق العاده ظاهر شد و به تیمش کمک کرد.

فراموش نباید کرد درصورت جدایی احتمالی احمد نورالهی و حتی پیوستن محمد حسین کنعانی زادگان به تیم الاهلی قطر، پرسپولیس به شدت به کمال کامیابی نیا و تجربه این بازیکن نیاز پیدا خواهد کرد.

تمدید قرارداد این دو بازیکن با تجربه می تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.