واکنش جالب بازیکن سابق سرخابی ها به دربی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی

فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: تیم‌های پرسپولیس و استقلال بدون ملاحظه کاری‌های معمول و با قرعه کشی مسابقات جام حذفی قرار است با هم بازی کنند. به نظرم تقابل سرخابی‌ها در جام حذفی اتفاق خوبی برای فوتبال کشورمان است و به طور حتم دربی جذابی می‌شود.

آشوبی درباره شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه  دربی پایتخت گفت: همه چیز بازی مشخص می‌شود، اما واقعا پرسپولیس ساختار و فرم ایده آلی دارد. مهم این است که بازیکنان ملی پوش از تمرینات تاکتیکی و گروهی پرسپولیس دور هستند.

دربی جام حذفی

استقلال در نتیجه گیری نوسان دارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال تیم خوبی محسوب می‌شود اما نوسان در نتیجه گیری‌های این تیم به قابل مشاهده است؛ بنابراین نمی‌توانیم شرایط این تیم را پیش بینی و با قاطعیت در این باره صحبت کنیم.

او درباره اینکه پرسپولیس با جدیت در بازی جام حذفی حضور پیدا می‌کند، گفت: بازی‌های جام حذفی باید از سوی سرخپوشان با جدیت پیگیری شود. جام حذفی یکی از جام‌های قهرمانی است. هیچ توجیه منطقی وجود ندارد که پرسپولیس این بازی را جدی نگیرد.

شخصیت تیمی برگ برنده پرسپولیس در دربی است 

آشوبی درباره برگ برنده این بازی گفت: شخصیت تیمی پرسپولیس نه تنها در دربی بلکه در همه بازی ها وجود دارد. علاوه بر این، بازیکنان در قالب تاکتیکی مشخص به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند، اما همه چیز در زمین مسابقه و بازی مشخص می‌شود. ایده‌ها و تفکرات کادر فنی به بازیکنان القا می‌شود و آنچه اهمیت دارد این است که نفرات در دربی به چه صورت بازی کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیش بینی نتیجه دربی پایتخت اظهار کرد: پیش بینی نتیجه دربی خیلی سخت است، اما هر اتفاقی ممکن است در زمین مسابقه رخ دهد. جام حذفی تک بازی است.