قرارداد ستاره قرضی روسونری دائمی شد

پس از مذاکرات طولانی و طاقت فرسا و البته تخفیف های فراوان، سرانجام کار پیوستن تونالی به میلان به صورت دائمی امروز (پنجشنبه) به پایان رسید.

پس از نهایی کردن قرارداد فیکایو توموری، میلان اکنون اعلام کرده است که با پیوستن تونالی از برشا، یک قرارداد قرضی دیگر را نیز به یک انتقال دائمی تبدیل کرده است.

در بیانیه میلان آمده است: "میلان با خشنودی امضای قرارداد با ساندرو تونالی برای انتقالی دائمی از برشا را اعلام می کند. این هافبک ایتالیایی بعد از 37 بازی در فصل گذشته با میلان، تا 30 ژوئن 2026 همچنان پیراهن قرمز و سیاه را به تن خواهد کرد."

روسونری پیش از این 10 میلیون یورو برای قرض گرفتن این بازیکن 21 ساله در فصل گذشته پرداخت کرده بود و آنها گزینه ای 15 میلیون یورویی برای خرید او به اضافه 10 میلیون یورو پاداش داشتند. با این حال میلان موفق شد دوباره در مورد شرایط معامله مذاکره کند و 15 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو را به 7 میلیون یورو به علاوه 3 میلیون یورو به علاوه انتقال جاکومو اولزر به برشا تبدیل کنند.

علاوه بر این ،تونالی برای تسهیل انتقال خود موافقت کرد که دستمزد مورد توافق قبلی خود را پایین آورد. این هافبک میانی برای شروع تمرینات پیش فصل امروز در میلانلو بود و به همراه روسونری تمرین کرد.