صید جدید مورینیو در نقل و انتقالات

 در اواسط فصل گذشته بود که باشگاه تاتنهام در تصمیمی غیر منتظره ژوزه مورینیو را از هدایت این تیم برکنار کرد. با این حال مورینیو نتوانست با دوری از فوتبال کنار بیاید و بلافاصله به عنوان سرمربی جدید باشگاه رم انتخاب شد.

به نظر می رسد که آقای خاص قصد دارد در فصل آینده یک تیم سرحال و آماده را روانه مسابقات سری آ کند. در همین راستا طی هفته های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه رم مطرح شده و حالا کالچیو مرکاتو مدعی شده که انتقال دروازه بان پرتغالی یعنی روی پاتریسیو به این تیم نهایی شده است.

این منبع ادعا می کند که هموطن ژوزه مورینیو تعطیلات خود را کوتاه کرده و ساعاتی پیش وارد شهر رم شده تا تست های پزشکی این باشگاه را پشت سر بگذارد و نهایتاً این انتقال رنگ و بوی رسمی به خود بگیرد. بر اساس گزارش منتشر شده در این زمینه جذب روی پاتریسیو برای باشگاه رم 11.5 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و قرارداد گلر سابق ولورهمپتون با این باشگاه تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت. همچنین روی پاتریسیو سالیانه دو میلیون یورو در رم حقوق دریافت خواهد کرد.

گفتنی است روی پاتریسیو بعد از پشت سر گذاشتن سه فصل خوب در ولورهمپتون این باشگاه لیگ برتری را ترک می‌کند. او در جولای 2018 با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به این تیم انگلیسی پیوسته بود و حالا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه خواهد کرد.