قطعی شدن انتقال ستاره فرانسوی به میلان

اخبار حاکی از آن است اولیویه ژیرو 34 ساله فرانسوی و قرارداد دو ساله ای را با میلان امضا کند و به نظر این انتقال پایان هفته جاری نهایی خواهد شد.

ژیرو فصل گذشته در 31 بازی 11 گل برای چلسی به ثمر رساند، اما به نظر می رسد توماس توخل تمایل چندانی به حفظ این مهاجم باتجربه ندارد و بعد از مدت ها گمانه زنی، بالاخره انتقال او به تیمی از لیگ ایتالیا و باشگاه میلان نهایی خواهد شد.

اولویه ژیرو در ژانویه سال 2018 و با مبلغ 18 میلیون پوند از باشگاه همشهری یعنی آرسنال به چلسی پیوست و البته ماه گذشته قرارداد خود را تا سال 2022 تمدید کرد. پس از خرید ورود ستاره های آلمانی مانند کای هاورتز و تیمو ورنر در تابستان گذشته، ژیرو در فصل قبل فقط هشت بار در لیگ برتر به میدان رفته و اغلب اوقات جایی در ترکیب ثابت نداشت.

اخباری در مورد تمایل شدید چلسی به خرید یک مهاجم بزرگ در اندازه های ارلینگ هالند منتشر شده و با این تفاسیر شرایط ژیرو برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوارتر از قبل هم خواهد شد. ژیرو در 119 بازی برای چلسی 39 گل به ثمر رسانده و در ترکیب این تیم فاتح لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس نیز شد. میلان بعد از سال ها به لیگ قهرمانان راه یافته و بعد از دائمی کردن قرارداد ساندرو تونالی، حالا اولیویه ژیرو را برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفته است.