نکونام: تا آخرین روز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم

جواد نکونام ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان  در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: پیکان چندین هفته شکستی نداشته است و در این هفته‌ها شرایط، شکل و فرم خوبی دارد. فردا صد در صد بازی تاکتیکی خواهد بود. تیم ما هم آماده و ۳ امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است.

او ادامه داد: می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و امیدواریم موفق باشیم. پیکان تیم خوب و منسجمی است. آن‌ها در زمین کار تاکتیکی خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و فردا بازی سختی داریم.

نکونام درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تا روز آخر قطعا در این رقابت هستیم. امسال به خاطر شرایطی که داشتیم نتوانستیم یار بگیریم و نیروهایمان به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا خسته شدند، اما خدا را شکر تا الان که سه هفته مانده به پایان لیگ در کورس سهمیه هستیم. تلاش ما تا روز آخر ادامه دارد و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. در نهایت هر اتفاقی افتاد آن را به دست خدا می‌سپاریم.

سرمربی فولاد درباره شرایط تیم خود بعد از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: هر زمان که در جام حذفی بازی داشتیم، در این مورد صحبت می‌کنم؛ اما بازی خیلی خوب و با افتخاری مقابل سپاهان که یک تیم پر مهره است، انجام دادیم. این تیم از روز اول در هر دو جام لیاقت خودش را نشان داد و بازیکنان ما کار بزرگی کردند. جام حذفی تمام شده است، به فکر ۳ بازی لیگ برتر هستیم که بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بعد از آن به جام حذفی فکر می‌کنیم.