برای موفقیت رونالد کومان مبارزه خواهم کرد

قرار بود یک سال قبل ممفیس دیپای راهی بارسلونا شود، اما لیون با این انتقال مخالفت کرد و در نهایت او در تابستان امسال به پیشنهاد بلوگرانا پاسخ مثبت داد. حالا ممفیس دیپای در آستانه برگزاری نشست خبری از خود از انتقال به بهترین باشگاه جهان ابراز رضایت کرده است.

ممفیس دیپای گفت: "روز ویژه ای برای من است. از حضور باشگاه بارسلونا و استادیوم نوکمپ بسیار هیجان زده هستم. این اتفاقات برایم بسیار زیبا است و باورنکردنی است. امیدوارم عناوین زیادی در لباس بارسلونا کسب کنم و به همین دلیل است که به این باشگاه بزرگ آمده ام. من مشتاقانه منتظر دیدار با همه افرادی هستم که در این باشگاه حضور دارند.

من تازه از تعطیلات آمده ام و حالا زمان تمرکز دوباره است. من می خواهم فصل را خوب شروع کرده و در ترکیب بارسلونا متمرکز ظاهر شوم. من سعی خواهم کرد تا هر چه سریع تر خودم را با شرایط تیم جدیدم وفق دهم. من عاشق سبک بازی فوتبال تهاجمی و بروز خلاقیت در زمین، ایجاد موقعیت، ارسال پاس گل و گلزنی هستم. سبک بازی بارسلونا برای من مناسب است و از این انتقال بسیار خوشحالم.

بازی کردن زیر نظر رونالد کومان؟ من پیشرفت زیادی زیر نظر او به خصوص در تیم ملی هلند داشته ام. داشتن نقش مهم در تیم به من اعتماد به نفس زیادی داده و در زمان مصدومیت به من کمک می کند. کومان از من خیلی حمایت کرده. او اصرار داشت من به بارسلونا آمده و با بهترین باشگاه جهان قرارداد امضا کنم. من بسیار خوشحالم که او اینجا است و آماده هستم تا برای موفقیت کومان مبارزه کنم."