درخواست ویژه پرسپولیس از هوادارانش

کاوه علی‌اسماعیلی درباره قرار گرفتن برخی پلتفرم های  پرسپولیس  در اختیار مدیران این باشگاه و تحویل گرفتن آنها از کارگزار اظهار داشت: ضمن تشکر از عوامل شرکت آتیه داده‌پرداز، در راستای اقاله قرارداد با کارگزار، پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و سایت در اختیار باشگاه قرار گرفته است. البته بخش کوچکی از امور فنی مرتبط با اپلیکیشن و سایت باقی مانده که موضوع خاصی هم نیست و در روزهای آینده حل می‌شود.

وی افزود: دسترسی‌ به این پلتفرم‌ها را در اختیار گرفته‌ایم و مشغول برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم همان‌گونه که هواداران می‌خواهند و به دلخواه آنها، کارها را پیش ببریم. طرفداران ما به خاطر تجربه حضور در دو فینال آسیا و پشت سر گذاشتن بازی‌های بین‌المللی، بسیار خوش سلیقه و سخت‌پسند شده‌اند و می‌خواهیم با عملکردمان، نظرشان را جلب کنیم اما نیاز به زمان داریم تا خواسته‌شان برآورده شود.

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه توضیح داد: در شرایطی که بحرانی واقعی و بی‌سابقه را پشت سر می‌گذاریم با تدابیر کادر فنی و تلاش مدیران باشگاه توانستیم علیرضا ابراهیمی، کاپیتان فصل قبل تیم گل‌گهر را جذب کنیم. این اقدام با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه شد و امیدواریم در ادامه مسیر، با همین سرعت کارها را پیش ببریم. با این وجود پیش‌بینی می‌کنیم هفته آینده برای باشگاه پرسپولیس سخت و سرنوشت‌ساز باشد. پروژه تمدید قرارداد بازیکنان و ادامه روند جذب بازیکنان را طی می‌کنیم که این فعالیت‌ها نیاز به صبوری و استفاده از تجربه و دانش دارد.

علی‌اسماعیلی تصریح کرد: هواداران می‌دانند باشگاه در بحرانی قرار گرفته که شاید در دو دهه اخیر بی‌سابقه باشد. به همین دلیل برای پیشبرد امور و موارد مطرح شده باید کنار هم باشیم. البته از هواداران هم می‌خواهیم صبور باشند و مثل همیشه در مواجهه با مشکلات و شایعات باهوش عمل کنند.