حواشی تمرین امروز پرسپولیس

سرخ ‌‌پوشان نخستین تمرین خود را پیش از ادامه لیگ قهرمانان آسیا و آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی و با حضور بازیکن آغاز کردند.

* تمرین امروز از ساعت ۱۹ و پس از دیدار و گفت‌وگوی رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و مدیر روابط عمومی با اعضای تیم شروع شد.

در جریان این دیدار، سید مجید صدری، جعفر سمیعی، کاوه علی اسماعیلی، افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی، ضمن تشکر از بازیکنان، ابراز امیدواری کردند که سرخپوشان در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و آغاز فصل جدید لیگ برتر روند موفقیت را ادامه دهند.

حواشی تمرین امروز پرسپولیس

سید مجید صدری، رئیس هیات مدیره ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان بابت کسب پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر این آرزو را داشت که موفقیت‌ها در فصل آینده هم ادامه یابد.

صدری تصریح کرد: مثل فصل گذشته، مسائل درون زمین با شماست و مسائل بیرون زمین را به ما بسپارید. بی شک باشگاه، مشکلات بسیاری به لحاظ مالی دارد که باید مثل فصل قبل و اتحادی که داشتیم در کنار هم تلاش کنیم تا آنها را حل کنیم. ما از شما ممنون هستیم که همیشه باشگاه را درک می‌کنید. انشاا... در فصل بعد یک برنامه‌ریزی خوبی برای مسائل مالی داشته باشیم تا مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

در ادامه، جعفر سمیعی مدیر عامل  پرسپولیس نیز ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان، به آنها خسته نباشید گفت و تشکر کرد که با همت مضاعف توانستند یک قهرمانی دیگر را به کلکسیون قهرمانی‌های باشگاه اضافه کرده و هواداران را خوشحال کنند.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما یک خانواده هستیم و در کنار هم تلاش می‌کنیم تا به موفقیت‌های بعدی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. متاسفانه مشکلاتی به ما به ارث رسید که در طول فصل، با توجه به اینکه بخش اعظمی از پرداختی‌های کارگزار پیش از حضور ما در باشگاه پرداخت شده بود، برای پیش بردن مسائل مالی به مشکل خوردیم اما توانستیم با همت شما، پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را کسب کنیم. در اینجا باید از شما تشکر کنم که با درک و همراهی ویژه و بالای خود این مشکلات را پشت سر گذاشتیم. انشاا... در فصل بعد بتوانیم مسیر بهتری را با هم طی کنیم.

پس از مدیرعامل باشگاه، افشین پیروانی مدیر تیم به صحبت پرداخت و گفت: قبل از هر چیز باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که در هر شرایطی توانستند این مسیر را تا رسیدن به هدف که همانا قهرمانی بود، طی کنند.

وی افزود: ما پرسپولیس هستیم. مسائل و مشکلات مالی همیشه وجود دارد ولی نام بزرگ پرسپولیس و حضور در این باشگاه، برای ما یک افتخار بزرگ است. ضمن اینکه به علیرضا ابراهیمی خرید جدید خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان تیم، موفق باشد.

پیروانی خاطرنشان کرد: امسال هم باید مثل سال‌های گذشته دست به دست هم بدهیم و مانند یک خانواده در کنار هم باشیم و یک رکورد تاریخی را ثبت کنیم.

در پایان هم یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، از بازیکنان تشکر کرد و گفت: بخش مهمی از مشکلات روی دوش شما بازیکنان بود. شما با ایثار و از خود گذشتگی و تلاش ویژه‌ای که داشتید، عامل قهرمانی تیم شدید.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: ما مشکلات را درک می‌کنیم و انشاا... در این فصل باز هم با کمک یکدیگر و پشت هم بودن، بتوانیم به موفقیت‌های پیش رو برسیم. امیدوارم مسائل مالی حل شود و ما در زمین بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

* احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و مهدی شیری که قراردادشان با باشگاه به اتمام رسیده و در حال مذاکره هستند، در تمرین امروز غایب بودند. رادوشوویچ دیگر غایب تمرین امروز بود.

* سایر بازیکنان به همراه علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید سرخپوشان در برنامه‌های تمرین حضور داشتند.

* علی شجاعی نیز که به تازگی کتف خود را جراحی کرده با لباس شخصی در تمرین حاضر شد. 

*تمرین بعد از صحبت‌های سید مجیدی صدری، جعفر سمیعی، افشین پیروانی و یحیی گل محمدی با گرم کردن شروع شد و پاسکاری‌های دو به دو، پاسکاری‌های کوتاه و پاسکاری‌های تحت فشار در دستور کار قرار گرفت و در پایان فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد.

* اولین تمرین سرخپوشان برای فصل جدید که با توپ‌های آسیایی انجام شد، حدود یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.