واکنش الاهلی به جذب احمد نوراللهی

چند رسانه اماراتی از جمله «الاتحاد» گزارش دادند که احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس با باشگاه شباب‌الاهلی امارات قرارداد بسته است.

با این حال محمد حمدون، مدیر باشگاه شباب‌الاهلی در گفت‌وگو با «دبی اسپورت» درخصوص آخرین وضعیت خریدهای جدید این باشگاه و نیز جذب یک بازیکن ایرانی اظهار داشت: ما در حال مذاکره با بازیکنان خود برای رسیدن به توافق نهایی هستیم. نام گزینه های زیادی مطرح می‌شود، اما بهتر است فعلاً به نام هیچ بازیکنی اشاره نکنیم. در حال از دست دادن زمان هستیم و باید تلاش کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن قراردادهای جدید را نهایی کنیم. فکر می کنم در دو روز آینده وضعیت مذاکرات مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از این بازیکنان مورد نظر، گزینه ایرانی است یا خیر، گفت: بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم. چون ممکن است در آخرین مقطع شرایط تغییر کند. موارد زیادی بوده که یک بازیکن در آستانه توافق نهایی بوده، اما در نهایت شرایط تغییر کرده است و به همین دلیل فعلا به نام هیچ بازیکنی اشاره نمی‌کنیم.

واکنش رسمی باشگاه شباب الاهلی به جذب نوراللهی

نوراللهی در روزهای گذشته به تماس‌های مدیران پرسپولیس پاسخ نداده و همین موضوع، ابهامات را درباره سرنوشت این بازیکن افزایش داده است.

هافبک پرسپولیس نیز اصلا به این خبرها واکنش نداده و سکوتی عجیب را ترجیح داده است.