نفت مسجدسلیمان در انتظار رونمایی از وزیر جدید

نفت مسجدسلیمان لیگ بیستم را با سرمربیگری مجتبی حسینی آغاز کرد. در نیم‌فصل دوم هم ابتدا داریوش یزدی هدایت نفت را بر عهده گرفت و سپس محمود فکری جایگزین او شد تا نفتی‌ها به جایگاه سیزدهم جدول مسابقات دست یابند.

در حالی که وضعیت نیمکت 10 تیم حاضر در فصل آینده لیگ برتر فوتبال مشخص است، نفت مسجدسلیمان شرایط مبهمی را سپری می‌کند. محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت اکنون در تهران حضور دارد و در انتظار مشخص شدن وضعیت تیم مسجدسلیمانی است. با این وجود، نامشخص بودن وضعیت مدیریتی وزارت نفت شرایط باشگاه نفت مسجدسلیمان را هم به ابهام برده است.

نفت مسجدسلیمان در انتظار رونمایی از وزیر جدید

آیت‌الله ابراهیم رئیسی پیش از این، جواد اوجی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت نفت معرفی کرد که مجلس شورای اسلامی هنوز فرایند رأی اعتماد را آغاز نکرده است. در این وضعیت، شرایط نفت مسجدسلیمان هم به احراز وزیر جدید نفت وابسته شده است.

باشگاه نفت مسجدسلیمان زیر نظر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اداره می‌شود که احتمال تغییر مدیر این مجموعه با رونمایی از وزیر نفت بالاست. در این شرایط هم برخی بازیکنان نفت با باشگاه‌های دیگر به توافقاتی رسیده‌اند و ممکن است زردپوشان همانند سال‌های گذشته بازیکنان اصلی خود را از دست بدهد.