اولین تمرین ستاره بلژیکی با پیراهن چلسی

خرید بزرگ چلسی در تابستان کنونی برای اولین بار در تمرینات تیم حاضر شد تا سوژه رسانه‌های انگلیسی شود. 

لوکاکو هفته گذشته با ارزش 105 میلیون یورو از اینترمیلان به چلسی پیوست تا پس از تقریبا 8 سال دوباره برای این تیم بازی کند.

اولین تمرین ستاره بلژیکی با پیراهن چلسی

او در فصل 2011-2012 بازیکن باشگاه چلسی بود ولی مورینیو چندان به این بازیکن اعتقاد نداشت. به همین علت تنها 8 بازی در لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان رفت که نتیجه‌اش صفر گل بود. لوکاکو در فصل بعدی به وست برومویچ قرض داده شد و در فصل 2013-2014 برای اورتون به صورت قرضی بازی کرد. در نهایت او در تابستان 2014 پس از اینکه تنها 10 بازی برای چلسی در لیگ برتر انگلیس انجام داده بود به اورتون پیوست تا برای آبی‌های مرسی ساید بازی کند. 

لوکاکو در اورتون درخشان بود و باعث شد تا در تابستان 2017 به منچستریونایتد بپیوندد و به یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ این رقابت نام گیرد. پس از 2 سال عملکرد مثبت در شیاطین سرخ راهی اینترمیلان شد و در سری‌آ یک نمایش خارق العاده از خود نشان داد. او باعث شد تا اینترمیلان پس از 10 سال دوباره در ایتالیا قهرمان لیگ شود. 

تانک بلژیکی که سال‌های درخشانی را پشت سر گذاشته حالا دوباره به لندن بازگشته تا برای چلسی بازی کند. او در اولین تمرین این تیم حاضر شد و حالا امیدوار است از هفته‌ آینده در ترکیب اصلی توخل قرار گیرد.