رمز پیروزی روسیه مقابل برزیل در والیبال نوجوانان جهان

تیم نوجوانان روسیه امروز در سه ست متوالی موفق به شکست برزیل یکی از پرافتخارترین تیم های حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

ماکسیم ماسیمف ، سرمربی روسیه درخصوص این پیروزی گفت: با پشتوانه تکنیکی بسیار قوی وارد بازی امروز شدیم. جلسات متعدد و برنامه‌ریزی‌های زیادی برای رسیدن به پیروزی در این بازی داشتیم. در دفاع و سرویس بسیار خوب کار کردیم و این نقطه قوت تیم روسیه بود.

رمز پیروزی روسیه مقابل برزیل در والیبال نوجوانان جهان

وی درباره راهیابی تیمش به جمع 4 تیم برتر مسابقات و هدفی که در این مرحله دارد، گفت: فردا در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف بلغارستان برویم. پیش‌تر در مرحله گروهی با بلغارستان بازی کرده و موفق به شکست این تیم شدیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان روسیه افزود: شاید فکر کنید چون در مرحله گروهی این تیم را برده‌ایم، فردا کار راحتی داریم ولی اصلا این طور نیست. چون در رقابت فردا بلغارستان شانس دوباره‌ای برای پیروزی مقابل ما دارد. به همین خاطر بازی فردا از اهمیت بالایی برایمان برخوردار است.

میخائیل لابینسکی، کاپیتان روسیه پیروزی مقابل برزیل پرافتخار را این‌طور تشریح کرد: تنها با یک تفکر مقابل برزیل قرار گرفتیم؛ برد. از حالا به بعد دیگر به بازی‌های گذشته فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی مرحله نیمه‌نهایی و مسابقات بعدی است. امیدوارم در مرحله بعدی نیز مثل امروز بازی کنیم.

وی تصریح کرد: بلغارستان حریف روسیه در مرحله نیمه‌نهایی است و سعی می‌کنیم این تیم را شکست دهیم. چون حضور در فینال رقابت‌ها برایمان بسیار مهم است.