علت شکست برزیل مقابل روسیه در والیبال نوجوانان جهان

تیم نوجوانان برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل برزیل با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد و از راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر بازماند.

فابیانو ریبیری ، سرمربی برزیل در واکنش به ناکامی تیمش از حضور در جمع 4 تیم برتر رقابت‌های تهران گفت: روسیه تیم بسیار قوی و پرافتخاری است. در بازی امروز آن‌ها در بسیاری از آیتم‌ها از تیم ما برتر بودند. مشخص است که برزیل نسبت به تیم‌های پرقدرتی مثل روسیه، بلژیک و ایتالیا، کم تجربه‌تر است.

علت شکست برزیل مقابل روسیه در والیبال نوجوانان جهان

ریبیری در پاسخ به این که در جمع تیم‌های پنجم و هشتم برای کسب چه رتبه‌ای تلاش خواهند کرد، افزود: در وهله اول شکست امروز را به‌طور کامل فراموش می‌کنیم تا مثل همیشه روز به روز بهتر شویم و این تلاش ادامه خواهد داشت.

آرتور بنتو، کاپیتان برزیل نیز معتقد است از دست رفتن آرامش باعث شکست تیمش مقابل روسیه شد و گفت: بازی خوبی مقابل روسیه داشتیم. عملکردمان به‌خصوص در ست دوم خوب بود و خیلی هم تلاش کردیم اما کم کم آرامش خود را از دست دادیم. چون از طرف حریف به شدت تحت فشار بودیم.

او در پاسخ به این که ارزیابی‌اش از قرار نگرفتن برزیل در جمع 4 تیم برتر چیست؟ گفت: فقط بازی را باختیم. در کل بازی خوبی بود ولی حریف از ما بهتر بود. در مرحله بعد برای کسب بهترین نتیجه و بالاترین رتبه تلاش خواهیم کرد.