پرسپولیس پرونده کالدرون را می بندد

پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر فرصت دارد تا پرونده مطالبات گابریل کالدرون را ببندد و از محرومیت نقل و انتقالاتی نجات یابد.

با این حال باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه در این خصوص را ترتیب داده است. آنها بر اساس نیاز سرمربی این تیم خیلی زود با بازیکنان مدنظر خود به توافق دست یافته و اقدام لازم برای ثبت قرارداد و ارسال نام آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به سرانجام رسانده است. موضوعی که باعث خواهد شد تا قبل از اعلام محرومیت نقل و انتقالاتی احتمالی علیه این باشگاه، آنها حداقل با بازیکنانی که جذب کرده‌اند مشکلی برای همراهی آنها در آسیا نداشته باشند.

پرسپولیس پرونده کالدرون را می بندد

با این حال مدیران پرسپولیس از سوی دیگر به دنبال این هستند تا با دریافت وام در مقطع کنونی، پرداختی مدنظر در خصوص مطالبات گابریل کالدرون و دیگر طلبکاران باشگاه را به سرانجام برسانند و این تیم را از خطر محرومیت نقل و انتقالاتی نجات دهند.

در این رابطه اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته اما مشکل تغییرات در بخش دولت و سیستم آن مانع از نهایی شدن این اقدام آنها شده است. جابجایی در بخش وزرا و ... مانع بزرگی برای پرسپولیس برای انجام این اقدام آنها شده و البته آنها امیدوارند خیلی زود با حل این مساله، به نتیجه مدنظر خود دست یابند.