سختگیری یحیی گل محمدی به بازیکنان جدید پرسپولیس

پرسپولیسی ها در حالی باید آماده دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند که یحیی گل‌محمدی هنوز از وضعیت بدنی بازیکنان جدید خود راضی به نظر نمی‌رسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که برای بازی با استقلال تاجیکستان خیلی زود تمرینات پیش فصل خود را استارت زدند و  تا کنون بیش از 15 جلسه تمرین و 2 بازی تدارکاتی را برگزار کرده‌اند.

هر چند رضا اسدی هافبک تازه وارد قرمزها در بازی تدارکاتی مقابل امیدهای پرسپولیس موفق به دادن پاس گل شد اما با توجه به آنکه فصل گذشته، چندان در شرایط مسابقه قرار نگرفته، نیاز به تمرینات اختصاصی ویژه‌ای دارد تا هر چه زودتر، به لحاظ بدنی، به سایر بازیکنان برسد.

نفرات تازه‌وارد پرسپولیس غیر از تمرین با تیم، هر روز تمرینات اضافه‌ای انجام می‌دهند تا سطح آمادگی جسمانی‌شان را به بقیه برسانند

سختگیری یحیی گل محمدی به بازیکنان جدید پرسپولیس

با توجه به وضعیت بدنی خریدهای پرسپولیس، این احتمال وجود دارد که یحیی برای بازی با استقلال تاجیکستان، روی بازیکنان جدیدش برای حضور در ترکیب اصلی حساب نکند و تیمش را با نفرات قدیمش به میدان بفرستد و اگر قرار به استفاده از اسدی و سایر خریدهای جدید قرمزها باشد، احتمالا آنها به عنوان بازیکن تعویضی، وارد میدان خواهند شد.