حمید محمدی مربی تیم ملی وزنه برداری شد

علی جباری مربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان قبل از مسابقات المپیک توکیو تصمیم گرفت از کادر فنی تیم ملی جدا شود و به ذوب آهن اصفهان برود. از همین رو محسن بیرانوند دبیر فدراسیون به جای جباری به توکیو رفت تا در کنار محمد حسین برخواه (سرمربی تیم ملی وزنه برداری) کار مربیگری را انجام دهد.

بعد از بازگشت تیم ملی وزنه برداری از رقابت‌های المپیک مسئولان فدراسیون هم به فکر پیدا کردن مربی جدید افتادند تا در مسابقات جهانی که از ۳ ماه دیگر شروع می‌شود به کادر فنی تیم ملی اضافه شده و بتواند سرمربی تیم ملی را در آن بازی‌ها کمک کند. حال با اعلام محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری قرار است از این به بعد حمید محمدی به عنوان مربی جدید در کنار او حاضر شده و در مسابقات جهانی ازبکستان به او کمک خواهد کرد.

حمید محمدی مربی تیم ملی وزنه برداری شد

 

حمید محمدی پیش از این به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان مشغول به فعالیت بود و بعد از پیشنهاد فدراسیون تصمیم گرفت از این سمت کناره گیری کرده و به عنوان مربی جدید در کادر فنی تیم ملی حضور پیدا کند. تیم ملی وزنه برداری کشورمان خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند که از ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.