اتفاقی عجیب در کنفرانس خبری رونالد کومان

رونالد کومان سرمربی بارسا یکی از بدترین روزهای مربیگری خود را سپری می کند. مرد هلندی سال گذشته در بدترین شراط هدایت بارسا را پذیرفت و این تیم را به قهرمانی کوپا دل ری رساند ولی خوان لاپورتا که از مارس گذشته ریس بارسلونا شد، تمایلی برای ادامه همکاری با وی نداشت. در نهایت به دلیل نبود جایگزین های مناسب، او حکم به ابقای کومان داد. جدایی لیونل مسی کار برای کومان را دشوارتر نیز کرد و این تیم شروع خوبی در فصل جدید نداشته تا شایعات اخراج کومان قوت بگیرند.

کومان که همچنان سرمربی بارسلونا ست ولی گفته می شود به زودی شغلش را از دست خواهد داد امروز قرار بود در نشست خبری بازی با کادیز شرکت کند. او به سالن کنفرانس هم آمد ولی در حرکتی عجیب و شاید بی سابقه، به جای پاسخ به سوال حبرنگاران، بیانیه ای قرائت کرد و سپس از سالن خارج شد!

اتفاقی عجیب در کنفرانس خبری رونالد کومان

در بیانیه کومان آمده است:« سلام و روز به خیر به همه. باشگاه با من در مقطع بازسازی است. شرایط مالی باشگاه و وضعیت ورزشی باشگاه، ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند. این نشان می دهد که ما به عنوان مجموعه و تیم بارسلونا باید بدون پشتیبانی مالی، اقدام به بازسازی کنیم و این بدون تردید نیاز به زمان دارد.

استعدادهای جوان فعلی می توانند ستاره های جهانی در سال های پیش رو باشند. نکته مثبت بازسازی بارسا، فرصت پیدا کردن بازیکنان جوان برای نشان دادن استعدادشان است. همانطور که زمانی این فرصت نصیب ژاوی و اینیستا شده بود ولی ما نیاز به صبوری داریم. امسال قرار گرفتن در رده های بالایی لالیگا یک موفقیت محسوب می شود.