امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش

مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (سه‌شبنه) و در دومین دیدار خود در این مرحله به مصاف مراکش رفت و 3 بر صفر این تیم را برای دومین بار در این رقابت‌ها شکست داد.

امیرحسین صداقت با کسب 11 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش شد و بردیا سعادت نیز با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. یاکی بازیکن شماره یک مراکش با کسب 8 امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه 75 امتیاز شامل 38 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع، 9 امتیاز سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم مراکش به دست آورد.

امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش

در طرف مقابل مراکش نیز 36 امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل 17 امتیاز حمله و 19 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران بود. مراکش در این مسابقه از دفاع و سرویس امتیازی به دست نیاورد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهار‌شنبه) و آخرین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به مصاف تایلند می‌رود که این مسابقه از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.