خط و نشان رونالدو در لیگ برتر انگلیس

این بازیکن 36 ساله در اولین ماه پس از بازگشتش به لیگ برتر تاثیرش را در ترکیب منچستریونایتد به نمایش گذاشت و موفق شد سه گل به ثمر برساند که دو گل آن در اولین بازی‌اش برابر نیوکاسل به ثمر رسید.

رونالدو که در ماه آگوست از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست در جریان پیروزی 1-2 این تیم برابر وستهام نیز موفق شد دروازه حریف را باز کند.

او یکی از شش بازیکنی است که برای دریافت این جایزه نامزد شده و نام ژائو کانسلو، مدافع منچسترسیتی، آنتونیو رودیگراز چلسی، آلن سن مکسیمین از نیوکاسل، محمد صلاح از لیورپول و اسماعیل سار از واتفورد نیز در این فهرست دیده می‌شود.

هواداران نیز اجازه رای دادن برای انتخاب بهترین بازیکن ماه را از طریق سایت ای آ اسپورت دارند و مهلت شرکت در این رای‌گیری تا چهارم اکتبر است.

خط و نشان رونالدو در لیگ برتر انگلیس

با این حال درخشش رونالدو تنها به مسابقات لیگ برتر محدود نشده و این بازیکن موفق شده در مسابقات لیگ قهرمانان نیز در دو مسابقه برابر یانگ بویز و ویارئال نیز دو گل به ثمر برساند. گل دیرهنگام او دردیدار برابر ویارئال در بازی چهارشنبه شب باعث شد که یونایتد با نتیجه 1-2 برابر حریف به پیروزی رسیده و سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

گل پیروزی‌بخش او در این بازی باعث شد که بسیاری از هواداران یونایتد و اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم، نیز به تحسین از عملکرد او بپردازد. بسیاری باور داشتند که عدم کسب سه امتیاز در این بازی شرایط این سرمربی نروژی روی نیمکت یونایتد را به خطر خواهد انداخت و رونالدو به نوعی باعث نجات او نیز شد.