انتقاد گلزن مشهور به مقایسه اسکوچیچ و کی روش

حسین کلانی درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره جنوبی گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران جز کسب اعتماد به نفس بابت بردهای قبلی باید پیروزی مقابل عراق و سوریه را کاملا فراموش کنند. شک نکنید امارات با شناخت بیشتری نسبت به فوتبال ایران وارد میدان می‌شود تا با کسب امتیاز بتواند امیدهای خود را برای صعود به جام جهانی حفظ کند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره لیست بازیکنان تیم ملی ایران افزود: همیشه باید به سلیقه سرمربی هر تیمی احترام گذاشت. وقتی تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ درخشان‌ترین نتایج ممکن را در کوتاه‌ترین بازه زمانی می‌گیرد باید تک تک انتخاب‌هایش را تحسین کرد. او نشان داد برای هر پست به شناخت کافی رسیده است.

وی ادامه داد: وقتی به کارنامه تیم ملی ایران از زمان حضور آقای اسکوچیچ نگاه می‌کنیم غیر از کسب صد درصد امتیازات نکات ویژه دیگری را نیز دریافت می‌کنیم. این تیم به خود باوری لازم رسیده است. ستاره‌های تیم ملی نشان داده‌اند می‌توانند فارغ از هرگونه خودنمایی برای موفقیت فوتبالی یک کشور تلاش کنند. لذت می‌برم وقتی تیم ملی گل می‌زند همه بازیکنان خوشحالی می‌کنند و با تمام وجود تلاش خود را برای بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی ایران می‌کنند.

انتقاد گلزن مشهور به مقایسه اسکوچیچ و کی روش

حسین کلانی با انتقاد از مقایسه بین اسکوچیچ و کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: من متعجبم چرا باید دو چهره که هیچ ربطی به هم ندارند را مورد بررسی قرار دهیم. حقیقت این است که در حال حاضر همه از نتایج تیم ملی احساس غرور می‌کنند و حاشیه‌ای هم در کار نیست. باید زمان حال را ارزشمند دانست و برای بهبود شرایط فنی تیم ملی ایران انرژی مثبت هم بفرستیم. این تیم در سخت‌ترین روزهای کرونایی دل مردم را شاد کرد.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: من همیشه با مربی خارجی مخالف بودم و الان هم مخالفم اما حقیقت این است که برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ فهم و شعور مردم ایران را پیدا کرده‌اند و می‌دانند این مردم چقدر مورد احترام هستند. بردن عراق آرزو شده بود اما حالا آنها را به راحتی شکست می‌دهیم.

کلانی در پایان خاطرنشان کرد: دیگر قرار نیست مشت‌هایی برای بردن کره جنوبی گره کنیم بلکه با احترام و عزت ایرانی برای اقتدار ایران قدم بر می‌داریم. کی روش به خودمان هم توهین می‌کرد اما فکر می‌کنم حالا حال تیم ملی خوب است و باید به آن افتخار کنیم.