خداداد عزیزی از ابومسلم رفت

به گزارش افکار نیوز،خداداد عزيزي در اين باره به سايت گل گفت:پس از صحبت هايي که با رئيس هيئت عامل و اعضاي هيئت مديره ابومسلم داشتم، نتيجه اين شد که بهتر است با مجموعه باشگاه ابومسلم قطع همکاري کنم. وي در ادامه افزود:از اين لحظه به بعد نيز هيچگونه همکاري با هيچيک از زيرمجموعه هاي ابومسلم ندارم و فقط مي توانم براي اين تيم و مسئولانش آرزوي موفقيت داشته باشم و البته از همه هواداران واقعي ابومسلم که طي فصل گذشته از من حمايت کرده و گاهي نيز با تذکرات به موقع شان ضعف هايم را گوشزد کردند تشکر و قدرداني مي کنم.

سرمربی فصل گذشته ابومسلم در خصوص نامه لیدرهای ابومسلم به مسئولان این باشگاه نیز گفت: «در شهرهایی مثل اصفهان هرچند شاید مسئولان و اهالی فوتبال در جزئیات اختلاف سلیقه داشته باشند اما اگر بحثموفقیت فوتبال استان در پیش باشد قطعا همه یکدل و یکصدا می شوند اما متأسفانه اینجا در مشهد همه با هم مشکل دارند و اهداف دیگری را دنبال می کنند. به اعتقاد من با این شرایط چه من باشم، چه آقای ایکس و چه هر مربی دیگری، قطعا کار با نتیجه مطلوبی روبرو نخواهد شد.»

براساس اين گزارش درپي قطع همکاري ابومسلم و خداداد عزيزي، از عباس چمنيان سرمربي موفق فصل گذشته شهرداري ياسوج که اين تيم را تا مراحل پاياني جام حذفي پيش برد بعنوان يکي از گزينه هاي سرمربيگري ابومسلم نام برده مي شود.