تعبیر جالب یحیی گل محمدی درباره بازی پرسپولیس و الهلال

یحیی گل محمدی پیش از سفر پرسپولیس به عربستان برای بازی با تیم الهلال عربستان گفت: در مرحله‌ای که هستیم، تیم‌های بزرگ آسیا حضور دارند. یک فینال خیلی زودرس آسیا است. قرعه‌ای که به ما خورد، سخت‌ترین قرعه ممکن بود.

وی افزود: در زمانی که برای آماده سازی داشتیم، تمرینات خوبی انجام دادیم. توانستیم از این زمان به خوبی استفاده کنیم. مشکلاتی مثل نبود بازیکنان ملی پوش را داشتیم که در هماهنگی تیم مشکل ایجاد خواهد کرد ولی آنقدر انگیزه داریم که بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: از نظر امکانات این مسابقه جنگ نابرابر است ولی همیشه بازیکنان ایرانی استعداد و غیرت خودشان را در این مواقع نشان داده‌اند. فکر می‌کنم نتیجه خوبی بگیریم و بازی خوبی انجام بدهیم.

گل محمدی درباره درخواستش برای حضور میلاد سرلک و مهدی ترابی در بازی تدارکاتی با سپاهان در جریان اردوی تیم ملی، گفت: این درخواست را داشتیم. این نفرات در بازی‌های قبل حضور نداشتند. احساس کردیم اگر به بازی با سپاهان بیایند هم برای تیم ملی مفید هستند هم برای پرسپولیس چون در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. این اتفاق در نهایت رخ نداد. از آنها (تیم ملی) دلگیر نیستیم. اولویت ما تیم ملی بوده است. دوست داریم تیم ملی کشورمان همیشه موفق باشد.

تعبیر جالب یحیی گل محمدی درباره بازی پرسپولیس و الهلال

وی در خصوص موفقیت‌های تیم ملی کشتی و تیم ملی فوتبال در هفته‌های اخیر و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به این موفقیت‌ها ادامه بدهد تصریح کرد: انگیزه ما واقعاً زیاد است. موفقیت‌های تیم ملی کشتی شور و شعف خاصی به مردم و ورزش دوستان داده است. موفقیت‌های تیم ملی هم مهم و خوب بود. همه ما از این موفقیت‌ها خوشحال هستیم در شرایطی که دلخوشی مردم ورزش و فوتبال است. ما هم بخشی از این ورزش هستیم و امیدواریم دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی درباره تساوی یک - یک تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی هم گفت: با توجه به وضعیت جدول، گرفتن امتیاز از کره جنوبی مهم بود. نتیجه بدی نبود. ما همچنان صدر جدول(گره A انتخابی جام جهانی) ستیم. حتی می‌توانستیم برنده باشیم. همه زحمت کشیدند. ان شاءالله این روند را ادامه بدهند. فکر نمی‌کنم برای رسیدن به جام جهانی به مشکل جدی بخوریم. برنامه ریزی اصلی ما باید صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشد.