نظر مدیرعامل سابق استقلال درباره آجورلو

احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره نشست دورهمی مدیران سابق و فعلی باشگاه استقلال گفت: نشست برگزار شده بسیار خوب بود. به آجرلو تبریک می‌گویم. در فضایی آرام جلسه را برگزار کردیم. فکر می‌کنم این نشست می‌تواند در آینده اتفاقات خوبی را برای باشگاه رقم بزند.

او ادامه داد: جا دارد از فتح الله زاده تشکر کنم. برای آجرلو آرزوی موفقیت کردیم. من درباره بدهی‌های استقلال با آجرلو صحبتی نکردم. فکر می‌کنم مدیر عامل جدید آرامش را به باشگاه بازگردانده است.

نظر مدیرعامل سابق استقلال درباره آجورلو

سعادتمند درباره حرف و حدیث‌هایی که بابت عقد قرارداد بازیکنان در زمان مدیریت او مطرح شده گفت: ما در آستانه اولین بازی لیگ برتر هستیم و صلاح نیست وارد حاشیه شویم. هیچ قرارداد نا متعارفی در زمان مدیریت من منعقد نشده است. مبلغ قرارداد باشگاه‌های دیگر با بازیکنان نسبت به ما بیشتر بود. قرارداد‌ها در زمان مدیریت من متعارف بود. ۱۳ بازیکن در زمان مدیریت من قرارداد داشتند.قرارداد ۵ بازیکن همچنان پایین است و ۳ بازیکن دیگر نیز مطالباتی از فصول گذشته داشتند که آن مبالغ را روی قرارداد‌های جدید بازیکنان حساب کردیم و اصلا قرارداد نامتعارفی نبود، در غیر این صورت با ما برخورد می‌شد.