آخرین خبر از استقلال/ دردسر بزرگ استراماچونی

جلسه رسیدگی به پرونده شکایت آندره استراماچونی علیه باشگاه استقلال به صورت آنلاین برگزار شده که دراین نشست نماینده‌های باشگاه استقلال نیز حضور داشته‌اند.

در جلسه اخیر که بررسی اسناد مربوط شاکی و متشاکی پرداخته شد، از باشگاه استقلال حامد افضلی، معاون بین‌الملل، فرشاد سمیعی، معاون حقوقی و سه وکیل خارجی حضور داشتند.

همسر استراماچونی دست به کار شد+عکس

همچنین فریبرز محمودزاده، نماینده سازمان لیگ ناظر این نشست مجازی بود تا از حقوق باشگاه استقلال دفاع شود.

در سوی مقابل نیز استراماچونی که اکنون در باشگاه الغرافه قطر مربیگری می‌کند، سه وکیل و همچنین عدریکو پاستورلو حضور داشتند و مدارک خود را ارائه کردند.

آخرین خبر از استقلال/ دردسر بزرگ استراماچونی

گرچه از این نشست خبری بیرون نیامده، اما با توجه به اینکه استراماچونی تا یک سال بعد از فسخ قرارداد با باشگاه استقلال در تیمی مربیگری نکرد، باشگاه استقلال نیز ناچار از حقوق این مربی را طبق توافق‌های اولیه پرداخت کند.

وقتی که استراماچونی از استقلال انتقام می‌گیرد!

شاید اگر استراماچونی در این بازه زمانی درتیمی مربیگری می‌کرد باشگاه استقلال از پرداخت قرارداد این مربی مصون می‌ماند، اما تا کنون دلایل و مستندات باشگاه استقلال برای رهایی از پرداخت مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزاریورویی برای دادگاه کافی نبوده و به احتمال زیاد در روند رسیدگی به این دعوی باشگاه استقلال محکوم خواهد شد.

حال شاید خود استراماچونی ترجیح دهد بخشی از این طلب را به باشگاه استقلال ببخشد که با توجه به سیاست او بعد از جدایی از استقلال و قبول نکردن هدایت تیم‌های باشگاهی، این احتمال بسیار ضعیف است، اما به هرشکل استقلالی‌ها تنها امیدوارند بخشی از این بدهی با تعامل میان دو طرف کاسته شود ودرواقع یکی از دلایلی که سبب شده رسیدگی به این پرونده را به عهده ۳ وکیل بسپارند نیز همین است.

درنهایت اگر استقلال محکوم شود، مطالبه عمومی هوادارن این باشگاه کمک وزارت ورزش است.