واکنش کریستیانو رونالدو به احتمال صعود پرتغال به جام جهانی 2022

کریستیانو رونالدو بسیار خوشبین است که بتواند امشب پرتغال را به جام جهانی برساند. رونالدو در دوره های اخیر در جام جهانی حضور داشته و نبود این بازیکن بسیاری از هواداران رونالدو را دلخور می کند.

تیم ملی پرتغال در این فیفادی امشب ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف تیم ملی صربستان می رود و در صورت کسب پیروزی می تواند حضور خود را در جام جهانی قطعی کند و بدین ترتیب سهمیه حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست بیاورد.

جام جهانی 2022 قطر احتمالا آخرین جام جهانی کریستیانو رونالدو باشد چرا که شرایط سنی او به شکلی است که بعید است که برای جام جهانی 2026 همچنان در تیم ملی پرتغال حضور داشته باشد.

واکنش کریستیانو رونالدو به احتمال صعود پرتغال به جام جهانی 2022

اکنون پرتغال در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفته است و کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان و فوق ستاره این تیم با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:" برای پرتغال و پرتغالی ها است که می خواهیم یک بار دیگر در جام جهانی حضور داشته باشیم و با قدرت پرتغال و پرتغالی ها است که به آنجا می رسیم! ما روی حمایت شما حساب می کنیم! به سوی قطر 2022!"

رونالدو که آقای گل ملی تاریخ فوتبال است باید دید که چه عملکردی در بازی مقابل صربستان خواهد داشت و راه صعود تیم ملی پرتغال به جام جهانی را هموار می کند یا خیر. او در بازی مقابل ایرلند که به تساوی بدون گل انجامید شب خاموشی را سپری کرد.