از آلومینیوم راضی هستم و به بازیکنی نیاز ندارم

رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تیم نفت مسجد تیم قابل احترامی است، ما شرایط خوبی داریم، به دلیل تعطیلی که در برگزاری مسابقات رخ داد، تمرینات خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: بعد از بازی با مس رفسنجان ریکاوری خیلی خوب، استراحت کوتاه مدت داشتیم و بعد از  آن تمرینات خیلی خوبی را سپری کردیم، امیدوارم این تمرینات  فردا روی زمین پیاده شود و هدفی که دنبال می‌کنیم با یک بازی خوب همراه با امتیاز خوب تمام کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در زمین خودمان بازی داریم باید تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام بدهیم، تیم نفت مسجد سلیمان هم تیم خوبی است مربی خوبی دارد، بسیار جنگنده و دونده هستند.

از آلومینیوم راضی هستم و به بازیکنی نیاز ندارم

خطیبی ادامه داد: همه تیم‌ها مشکل دارند ما به مشکلات تیم‌ها توجه نمی‌کنیم، تا آنجایی که اطلاع داریم تمرینات تیم برگزار شده و اینکه در رسانه شنیدیم تمرین نداشتند، توجه نمی‌کنیم، با هر تیمی که بازی می‌کنیم چه مشکل داشته باشد چه نداشته باشد توجهی نمی‌کند، در ایران ۷۰ درصد تیم‌ها مشکل دارند.

 وی گفت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند، آنالیزی که داریم برای بازیکنان گفتم، این تیم خیلی بازیکنان سخت‌گیر و جنگنده دارد، بازی سختی داریم و بازیکنان با  تمام وجود به زمین خواهند رفت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: صمیمیت خوبی بین هواداران، باشگاه، کادر فنی و بازیکنان وجود دارد. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم انتظارات را بالا نبرید. هدفی را دنبال می‌کنیم که تلاش داریم به هدف برسیم، خواهش دارم انتظارات را بالا نبرید و این سوال را دیگر نپرسید، هرچه استرس بازیکنان را بالا ببریم و آرامش آنها را بر هم بزنیم، کار غلطی است.

خطیبی گفت: در پست مهاجم بازیکنان خوبی داریم، به مرور زمان هماهنگ‌تر می‌شوند، از تیمم راضی هستم و نیازی به بازیکنی نداریم، باشگاه کم و کسری تا این لحظه نداشته است.

وی افزود: ساسان حسینی بازیکن خوبی بود، فکر می کنم گاهی اوقات باید به بازیکنان فرصت بدهیم که در تیم‌های دیگر خودشان را نشان دهند، در پست ساسان بازیکنان خوبی داریم و در این پست به مشکل بر نمی‌خوریم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان داشت: تیم ملی بهترین نتیجه را تا الان کسب کرده، نباید انتقاد تخریبی کنیم، قطعا به جام جهانی صعود می‌کنیم، باید از تیم ملی حمایت کنیم، شیطنت‌هایی دیده می‌شود که کار درستی نیست، اما باید اجازه دهیم  سرمربی با آرامش به راه خود ادامه دهد.

خطیبی افزود: مهدی طارمی بهترین عملکرد داشته، هم تیم ملی به طارمی نیاز دارد، هم تیم ملی نیاز به حمایت از سرمربی دارد، مسئله طارمی را باید داخل خانه حل کنند، امیدواریم این مسئله را زیاد بزرگ نکنیم  و بدون حاشیه به جام جهانی برسیم.