سانتوس: پرتغال به جام جهانی نرود، استعفا می‌کنم

5 روز پیش دو تیم پرتغال و صربستان در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان فرناندو سانتوس با یک تساوی از این بازی به جام جهانی 2022 قطر صعود می‌کردند.

آنها موفق شدند گل اول بازی را نیز در دقیقه دو به ثمر برسانند اما این دیدار پیش از پایان نیمه اول به تساوی کشیده شد و در حالی که تا دقیقه 90 با همین نتیجه مساوی ادامه پیدا می‌کرد، این الکساندر میتروویچ بود که با گل دیرهنگامش مجوز صعود صربستان به قطر را دریافت کرده و پرتغال را به مرحله پلی آف فرستاد.

تیم تحت هدایت سانتوس حالا باید برای حضور در مرحله پلی آف آماده شود و این در حالی است که از بین 12 تیم حاضر در این مسابقات، در نهایت تنها سه تیم به جام جهانی 2022 قطر صعود خواهند کرد.

سانتوس: پرتغال به جام جهانی نرود، استعفا می‌کنم

فرناندو سانتوس 67 ساله از سال 2014 در این پست حضور دارد و با پرتغالی ها نتایج بسیار خوبی از جمله عنوان قهرمانی اروپا در سال 2016 و قهرمانی در لیگ ملت ها در دو سال پیش را کسب کرده است اما پرتغال بار دیگر در شرایط سختی پیش از یک رقابت بزرگ قرار دارد.  ناکامی در صعود به جام جهانی برای پرتغال ناکامی بزرگی خواهد بود.

فرناندو سانتوس اما اطمینان دارد که تیمش راهی جام جهانی می شود. او در مصاحبه جدید خود گفت:« من مسئولیت هر ناکامی را بر عهده خواهم گرفت و به همین دلیل است که اگر در رسیدن به جام جهانی موفق نباشیم، استعفا خواهم کرد اما معتقدم که چنین سناریویی اتفاق نخواهد افتاد.»