بدبیاری نوشی در گرفتن پنالتی پرسپولیس+ عکس

مس رفسنجان در شرایطی دیروز به تساوی خانگی مقابل پرسپولیس رسید که داوود نوشی‌صوفیانی را برای دومین بازی متوالی درون دروازه داشت و این گلر نیز توانست در جریان مسابقه عملکرد خوبی به نمایش بگذارد، اما یک پنالتی اجازه نداد او به دومین کلین‌شیت متوالی در دومین بازی خود برسد.

نوشی‌صوفیانی همانند فصل قبل با نیمکت‌نشینی در مس رفسنجان لیگ برتر را شروع کرد تا فایز الرشیدی بازی کند، اما عملکرد این دروازه‌بان در دو دیدار برابر سپاهان و فولاد خوزستان و ۴ گلی که دریافت کرد موجب شد تا محمد ربیعی این گلر عمانی را مقابل آلومینیوم اراک نیمکت‌نشین کند و با این تغییر دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

بدبیاری نوشی در گرفتن پنالتی پرسپولیس+ عکس

مس رفسنجان در بازی هفته چهارم مقابل آلومینیوم اراک با نمایش خوب و واکنش‌های نوشی‌صوفیانی گلی دریافت نکرد و صاحب یک امتیاز خانگی شد و دیروز هم با این دروازه‌بان به دنبال موفقیت برابر پرسپولیس بود که تصمیم داور در اعلام یک پنالتی مشکوک اجازه نداد آنها به خواسته برد برسند.

دروازه‌بان مس رفسنجان در دیدار با پرسپولیس سه مهار توپ و دو خروج موفق داشت و یک خطا هم گرفت، اما پنج دقیقه پس از گلی که مس رفسنجان زد، در یک صحنه برخوردی با عیسی آل‌کثیر داشت تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و نوشی‌صوفیانی با شوت مهدی ترابی که یک دست با مهار آن فاصله داشت، نخستین گل فصل خود را دریافت کند.

مس رفسنجان هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد و امیدوار است مثل دو دیدار اخیرش مقابل آلومینیوم و پرسپولیس که در جریان بازی گلی دریافت نکرد، این روند را ادامه بدهد.