مرادمند در ایده آل ترین فرم خود+ عکس

استقلال بدون مرادمند راهی سیرجان شد تا در دیداری سخت و فیزیکی به مصاف گل گهری برود که بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشت. مدافع ثابت آبی ها که از فصل گذشته در ترکیب 3 نفره خط دفاعی به همراه یزدانی و دانشگر برای تیمش به میدان رفته بود، نتوانست راهی کرمان شود و همین مسئله باعث نگرانی هایی برای کادرفنی و هواداران استقلال  شد.

با وجود سرماخوردگی مدافع آبی ها و غیبت او در آن دیدار، عارف آقاسی توانست به خوبی جای خالی حسین مرادمند را در ترکیب تیمش پر کند و غیبت این بازیکن به هیچ وجه احساس نشد. او در کنار یزدانی و دانشگر قدرت خط دفاعی استقلال را حفظ کرد و به مهاجمین گل گهر اجازه درخشش داده نشد.

مرادمند در ایده آل ترین فرم خود+ عکس

در تمرین امروز استقلال، مرادمند توانست همچون روز پنج شنبه در تمرینات تیمش حاضر شده و پا به پای سایر هم تیمی هایش تمرین کند. حالا مدافع آبی ها امیدوار است بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی را یکبار دیگر از آقاسی پس بگیرد و در دیدار برابر صنعت نفت به میدان برود.

البته مدافع استقلال تنها بازیکن 3 اخطاره تیمش در دیدار برابر آبادانی هاست. در صورتی که او کارت زردی دریافت کند، شهرآورد حساس برابر پرسپولیس را از دست می دهد و باید دید مجیدی ریسک محرومیت مدافع باتجربه تیمش را به جان میخرد یا در آبادان نیز به او استراحت می دهد؟