خلاصه بازی استقلال 1 صنعت نفت آبادان 1/ فیلم

خلاصه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان از این قرار است که هر چقدر که دیدار گذشته استقلال بدون خلق موقعیت و کسل کننده بود، دیدار این تیم برابر صنعت نفت فرصت های پرشماری را به همراه داشت. بازی دو تیم با فرصت شروین بزرگ آغاز شد. جایی که شوت این بازیکن را رضایی مهار کرد. در ادامه آبی ها دو موقعیت خلق کردند که مهم ترین آنها توسط یامگا از دست رفت.

اما در دقیقه 8 این آبادانی ها بودند که حریف را غافلگیر کردند. ارسال ریکانی به روی دروازه با ضربه سر مهدی حنفی همراه شد و توپ این بازیکن به کنج دروازه استقلال رفت و کاری از دستان رضایی نیز ساخته نبود تا صنعت نفت به گل نخست بازی دست پیدا کند.

خلاصه بازی استقلال 1 صنعت نفت آبادان 1/ فیلم

پس از این گل استقلال کاملا سوار بر بازی بود. محمدحسین مرادمند 2 بار صاحب موقعیت شد که ضربات سر او را گوهری سنگربان نفت دفع کرد. ضربات کوین یامگا، سلمانی و حسین زاده به شکل عجیبی وارد دروازه صنعت نفت نمی شدند تا اینکه در دقیقه 39 و روی پاس دیدنی وریا غفوری، این حسین زاده بود که درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک حرکت بدن، بازیکن حریف را فریب داد و ضربه اش را وارد دروازه کرد.

استقلال در دقایق پایانی نیمه نخست 3 موقعیت دیگر گلزنی نیز خلق کرد. رضاوند 2 بار و رودی ژستد نیز یک بار می توانستند دروازه صنعت نفت را باز کنند که چنین نشد و نیمه اول در دیداری یک طرفه با تساوی یک – یک به پایان رسید. ضمن اینکه یک صحنه مشکوک به پنالتی نیز در دقیقه 26 به روی یامگا رخ داد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 48 نیز حسین زاده می توانست دبل کند ولی ضربه او به شکل خطرناکی به بیرون رفت. در دقیقه 49 صحنه مشکوک به پنالتی دیگری درون محوطه جریمه صنعت نفت رخ داد که اکبریان اعتقادی به خطای هند نداشت. برخلاف نیمه اول، استقلال نتوانست حملات پردامنه اش را ادامه دهد و به جز فرصتی که ژستد نتوانست ضربه سر بزند، تا دقیقه 70 موقعیت خاصی ایجاد نشد.

در دقیقه 72 صنعت نفت می توانست برخلاف جریان بازی به گل برسد که شوت غبیشاوی را رضایی مهار کرد. در 15 دقیقه پایانی نیز استقلال به حملات خودش ادامه داد که بزرگترین فرصت این تیم توسط مهدی پور در مصافی تک به تک از دست رفت تا بازی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان برسد.

استقلال در روزی که با خلق حملات فراوان شایسته پیروزی بود، تنها با یک تساوی به تهران باز می گردد. شاید تیم فرهاد مجیدی در دیدار برابر صنعت نفت توانسته باشد رکورد خلق موقعیت تا به اینجای فصل را بشکند اما او موفق نشد مچ علیمنصور را بخواباند و دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

 

 

حجم ویدیو: 50.12M | مدت زمان ویدیو: 00:07:55