یحیی: به خاطر هواداران اجازه بدهند پرسپولیس نفس بکشد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم به عنوان میزبان در خدمت شما هستیم. واقعاً بازی راحتی برای ما در پیش نخواهد بود. هوادار تیمی خوب، باانگیزه و دونده است. با توجه به شرایطی که هوادار در جدول دارد، جایگاهی نیست که این تیم بخواهد آنجا باشد، چرا که فوتبال خوبی ارائه می‌کند. هوادار را تیم خوب و با انگیزه‌ای دیدم.

وی افزود: اگر فکر کنیم فردا با هوادار بازی راحتی داریم، می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و باید بیشتر از دیدارهای قبل برای پیروزی تلاش کنیم و تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. بازی فردای ما خانگی است و باید امتیاز کامل آن را بگیریم. قبلاً هم گفتم لیگ ۳۰ بازی دارد که مثل ۳۰ فینال خواهد بود و حق نداریم نسبت به امتیازهایی که در پیش داریم، بی‌تفاوت باشیم. تاکنون اینطور نبوده است و سعی کردیم با تمام وجود بازی کنیم. مثل بازی‌های قبل برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و ان‌شاء‌الله بازی خوبی از آب در می‌آید. تیم ما به تازگی شکل خودش را گرفته است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم، به شرط اینکه تمرکز و دوندگی زیادی داشته باشیم و برای بردن بجنگیم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و بازی‌ با هوادار مهمترین بازی فصل خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه رادوشوویچ ایران را ترک کرده است و آیا دوباره به ایران بازمی‌گردد یا نه، گفت: این بازیکن رفته است. اگر می‌خواست برگردد، از ایران نمی‌رفت. مهاجرت‌ بازیکنان به این شکل برای پرسپولیس ظاهراً عادی شده است! در یکی دو سالی که اینجا هستم، رادو اولین بازیکنی نبوده که رفته است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم، همانطوری که سال گذشته جنگیدیم. اگر قهرمان شدیم، مبارک هواداران باشد، اگر هم نشدیم حداقل تلاش‌مان را کرده باشیم. این اتفاقات برای پرسپولیس متأسفانه عادی شده است و تنها چیزی که می‌توانم بگویم، اظهار تأسف برای آنهاست. نمی‌خواهم دل بازیکنان و هواداران را خالی کنم، بالاخره برای قهرمان شدن تلاش و مبارزه کنیم. این کار را تا آخر لیگ انجام می‌دهیم و امیدوارم خدا به این تیم کمک کند، ولی مشکلات هست.

یحیی: به خاطر هواداران اجازه بدهند پرسپولیس نفس بکشد