استقلالی ها قدر پیراهنی که ۳۰ میلیون هوادار دارد، بدانند

ادموند اختر پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط شرایط این تیم گفت: در هفته نهم، لیگ ۶ مدعی دارد و بازی‌های خوب از تیم‌هایی که انتظار نداشتیم، دیدیم. در حال حاضر تیم‌های بالای جدول تنها دو امتیاز اختلاف دارند و بازی امروز استقلال در برابر سپاهان بسیار سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه به عنوان یک استقلالی دوست دارم در بازی امروز آبی‌پوشان برنده باشند، گفت: برنده مسابقه امروز می‌تواند قهرمان نیم‌فصل باشد. با اینکه به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند، اما تاثیر مهمی در حفظ هواداران دارد. امیدوارم با برد امروز استقلال به جدول بازگردد.

بازیکن پیشکسوت استقلال تهران با اشاره به خبر رفتن گابریل‌پین، افزود: کسی نمی‌داند گابریل چرا آمد و چرا باید برود. اگر مشکل او مالی است، باید پیش‌تر برایشان تشریح می‌شد. فرهاد مجیدی با خیلی از افراد به خاطر آمدن این مربی درگیر شد، حال چطور می‌شود که به یکباره می‌گویند گابریل باید برود. یکی از علت‌های اصلی مشکلات استقلال همواره بازیکن و افرادی بودند که آمدند و رفتند.

استقلالی ها قدر پیراهنی که ۳۰ میلیون هوادار دارد، بدانند

وی با تاکید بر اینکه باید آرامش به تیم استقلال بازگردد، اظهار داشت: مسئله دستمزد که برای بازیکنان بسیار مهم است، برای بازیکنان استقلال به خوبی اتفاق افتاده و ۱۰ درصد دریافت بازیکنان استقلال و پرسپولیس، ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان تیم‌های دیگر است. باید بازیکنان استقلال قدر پیراهنی که ۳۰ میلیون طرفدار دارد را بدانند.

اختر در واکنش به صحبت فرهاد مجیدی که گفته است به تنهایی کار‌ها را پیش می‌برم، بیان داشت: فوتبال یک کار دسته جمعی است و به تنهایی نمی‌توان در آن موفق شد. به نظرم مجیدی باید درباره این صحبت خود تجدیدنظر کند. از طرفی، نزدیک‌ترین افرادش به او اشتباهی مشاوره می‌دهند. مجیدی بازیکن خوب و مربی باهوشی است که توانسته سکان‌دار تیم ۳۰ میلیونی شود.

شاید مجیدی وقت پرداختن به اخبار را نداشته باشد

وی با بیان اینکه نتایج تمام بازی‌های استقلال برای پیشکسوتان و طرفدارانش مهم است، تصریح کرد: همان‌قدر که از فرهاد مجیدی سوال می‌شود، از ما هم درباره استقلال می‌پرسند. بازیکن پیشکسوت حق دارد که نظر خود را اعلام کند. شاید مجیدی وقت پرداختن به اخبار را نداشته باشد، بنابراین اطرافیانش باید مسائل را مدیریت کنند.

این آبی‌پوش پیشکسوت با بیان اینکه امسال مجیدی تیمش را با تفکر خود بسته است، گفت: استقلال امسال به جز قهرمانی نباید به چیز دیگری فکر کند. در همه جای دنیا تیمی که کمتر گل می‌خورد، مدعی قهرمانی است، استقلال هم با دفاع خوب خود تاکنون ۲ گل خورده که نقطه قوتی برای این تیم محسوب می‌شود و امیدوارم این خط خوب دفاعی امروز هم برقرار باشد.

وی با اشاره به نام ارسلان مطهری به عنوان یکی از مهاجم‌های تراز اول لیگ برتر و لزوم بازی او در شهرآورد، گفت: بازیکنی که دقیقه ۸۸ وارد بازی می‌شود، یعنی برای وقت‌کشی آمده است. امیدوارم بتوانند از ارسلان به خوبی استفاده کنند. درباره ژستد هم می‌گویند باید زمان بگذرد تا جا بیفتد، اما تیم استقلال جای وقت دادن به بازیکن نیست، از او انتظار داریم که به عنوان بازیکن خارجی کار‌های بهتری انجام دهند.