حمایت سرمربی چلسی از عملکرد لوکاکو

لوکاکو در یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب چلسی نبوده و تنها در  دقیقه 87 بازی برابر لیدز یونایتد به زمین آمد.

این مهاجم که در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 97.5 میلیون پوند به چلسی پیوست در نزدیک به دو ماه کمتر از دو ساعت و نیم فوتبال بازی کرده اما توخل معتقد است که او به اندازه کافی آماده است تا بتواند در دیدار برابر اورتون در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

حمایت سرمربی چلسی از عملکرد لوکاکو

این مربی آلمانی درباره شرایط لوکاکو گفت:« ما او را نخریدیم تا در شرایط و دیدارهای خاص به میدان برود. ما او را به این تیم آوردیم چون ثبات خوبی داشت اما خوشتان بیاید یا نه، روند سازگاری با فوتبال انگلیس برای او هنوز ادامه دارد. بازی در ایتالیا با بازی در انگلیس تفاوت بسیاری دارد.»

توخل ادامه داد:« وقتی او مصدوم بود ما خوب بازی کردیم و به گل رسیدیم. ما توانستیم سطح جدیت تیم را بالا ببریم و راهکارهای دیگری پیدا کردیم چون چاره‌ای جز این نداشتیم. و سپس مسئله آمادگی مطرح شد. او در تمرینات از خودش مراقبت می‌کند چون هنوز از مچ پایش مطمئن نیست. حتی اگر او این را تایید نکند هم من می‌توانم چنین چیزی را ببینم. همه باید صبور باشند.»

لوکاکو اولین گلش برای چلسی از اواسط سپتامبر به بعد را در دیدار برابر زنیت سن پترزبورگ به ثمر رساند اما پس از بازگشت از روسیه در دیدار برابر لیدز روی نیمکت قرار گرفت که در نهایت با پیروزی شاگردان توخل به پایان رسید.