مهم ترین دیدار پرسپولیس از نگاه یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ویستاتوربین در رقابت‌های جام حذفی حضور پیدا کرد و اظهار داشت:  جام حذفی را در پیش داریم و چیزی که در این جام مهم است، داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن است. با تیمی ناشناخته بازی داریم که قطعاً با انگیزه ظاهر خواهند شد تا بازی خوبی ارائه کنند. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اگر غفلت کنیم جام را از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: 5 بازی تا رسیدن به جام وجود دارد و در هر 5 بازی باید تمرکز کار کنیم. احترام زیادی برای حریف قائل هستیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. تیم حریف با لایه‌های زیاد دفاع خواهد کرد و باید سعی کنیم از این لایه‌ها عبور کرده و به بازی سرعت دهیم. بازیکنان باید بدانند که هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما ساده نیست. تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و اغلب بازی‌های یک یا دو گل دارد. این بازی اگر تمرکز داشته باشیم می‌تواند برای ما بازی خوبی باشد و اگر غفلت کنیم قطعاً دچار مشکل خواهیم شد. امیدوارم بازیکنان این شرایط را درک کنند و بازی با برد برای ما همراه باشد.

مهم ترین دیدار پرسپولیس از نگاه یحیی گل محمدی

گل‌محمدی درباره دیدار تیمش با ویستاتوربین در جام حذفی توضیح داد: جام حذفی خیلی مهم است که می‌تواند سهمیه آسیایی هم به دنبال داشته باشد. این مسابقات نسبت به لیگ برتر یک میانبر است و همه برای رسیدن به آن انرژی می‌گذارند تا سهمیه آسیایی را از طریق جام حذفی کسب کنند. جام حذفی برای ما با ارزش است و برای کسب آن تا آخرین توان می‌جنگیم. برای به دست آوردنش باید خیلی تلاش کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی به بازی پیش برویم. البته مهم‌ترین دیدار ما بازی فردا است و جام حذفی برای پرسپولیس از فردا شروع می‌شود. امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.

وی درباره اظهارات اخیر محمدنوری‌فر، مدیر رسانه‌ای تیم استقلال گفت: درباره این سوال باید علیرضا اشرف(مدیر رسانه پرسپولیس) توضیح بدهد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص زمان شکل گرفتن کامل این تیم و برخی مشکلات سرخ‌پوشان در کارهای دفاعی گفت: در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما آنقدر قوی است که خیلی از مشکلات این فصل و حتی فصل گذشته را با سختکوشی و تلاش زیاد پشت سر گذاشتند. با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتیم، طبیعی است بازیکنان جدید نیاز به زمان بیشتری داشته و احتیاج دارند بیشتر در کنار تیم قرار بگیرند. به تیمم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. به بازیکنان هم گفته‌ام نیاز به باور بیشتر داریم زیرا از لحاظ فنی یکی از تیم‌های واقعا خوب لیگ هستیم.

گل‌محمدی عنوان کرد: روند رو به رشد پرسپولیس را حس می‌کنیم و احساس داریم تیم نسبت‌ به هفته‌های قبلی بهتر شده است. تلاش زیادی به ویژه از طرف بازیکنان برای تمرکز صورت گرفته و همه عوامل باشگاه سعی می‌کنند فضایی به وجود آورند تا تیم به کمترین مشکل کارش را ادامه بدهد اما به هر صورت مشکلاتی هست.

وی افزود: از لحاظ امکانات تمرینی به ویژه زمین مشکلاتی داریم و درگیر این مسئله هستیم. باید زمین خوب پیدا کنیم  و کار سخت است.  باید این مشکلات برطرف شود زیرا پرسپولیس تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و داشتن تمرین باکیفیت می‌تواند به روند و  پیشرفت تیم بیشتر کمک کند. اعتماد زیادی به همدیگر داریم و باید این روند را بهتر کنیم و هماهنگی که این اواخر بیشتر شده بهتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص احتمال جذب پیام نیازمند در نیم فصل و اینکه گفته می شود سپاهان هم این بازیکن را می خواهد، اظهار داشت: الان زمان صحبت کردن درباره نقل و انتقالات نیست و خیلی زود است در این مورد حرف بزنیم. نمی‌دانم چرا این گمانه‌زنی ها آنقدر زود شروع شده اما تاکنون صحبتی با پیام که دروازه‌بان واقعا بزرگی است و در لیگ ما ثابت شده نداشتیم. فرصت برای نقل و انتقالات زیاد است و شش هفته تا پایان نیم فصل اول زمان مانده است. اکنون در کوران مسابقات هستیم و به خودمان اجازه نمی‌دهیم در حال حاضر وارد نقل و انتقالات شویم زیرا تمرکز  برای تیم ما و بازیکنان برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشند واقعا مهم است.

گل‌محمدی درخصوص اینکه در بازی با ویستاتوربین از ترکیب اصلی تیمش استفاده می‌کند یا نفرات ذخیره، گفت: الان در فشردگی مسابقات هستیم و اختلاف زیادی بین بازیکنان ما وجود  ندارد. قطعا فردا تغییراتی خواهیم داشت ولی امروز با ترکیب جدید تمرین کردیم که واقعا خوب بود. امیدوارم بازی خوبی هم انجام بدهیم.