قطعی شدن اولین خرید پولدارهای نیوکاسل

نیوکاسل که اخیرا مالکیت خود را به صندوق ملی عربستان واگذار کرده، در رده نوزدهم جدول لیگ برتر قرار داشته و فاصله زیادی تا سقوط به دسته پایین تر ندارد. این باشگاه حالا متمول قصد دارد ترکیب خود را در ماه ژانویه تقویت کند و به نظر کی‌ران تریپیر اولین خرید مهم آنها در دوران حضور سرمایه گذاران عربستانی خواهد بود. ساعتی قبل فابریتزیو رومانو مدعی شد توافق با باشگاه اتلتیکو مادرید برای انجام این انتقال با رقمی در حدود 30 میلیون یورو انجام شده و انتقال کی‌ران تریپیر به نیوکاسل به زودی رسمی خواهد شد.

البته تریپیر تابستان گذشته به دنبال جدایی از اتلتیکو مادرید و بازگشت به لیگ برتر بود و منچستریونایتد نیز برای خرید این مدافع راست اقدام کرد. اما مدیران اتلتیکو خواستار پرداخت بند فسخ 40 میلیون یورویی شدند و شیاطین سرخ تمایلی به این سرمایه گذاری هنگفت نشان نداد تا کی‌ران تریپیر در مادرید ماندنی شود.

قطعی شدن اولین خرید پولدارهای نیوکاسل

قرارداد این بازیکن در سال 2023 تمام می شود و با توجه به اینکه این بازیکن 31 ساله دوباره تمایل خود را برای بازگشت به لیگ برتر ابراز کرده، حالا اتلتیکومادرید مشکلی با فروش او ندارد. نیوکاسل دستمزد هشت میلیون یورویی در سال را به کی‌ران تریپیر پیشنهاد داده که مورد قبول او قرار گرفته و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد. اتلتیکومادرید نیز قصد دارد با پول فروش تریپیر یک مدافع میانی  جدید به خدمت بگیرد. مصدومیت ساویچ و خوزه ماریا خیمنز، مدافعان میانی اصلی تیم شرایط را برای دیگو سیمئونه دشوار ساخته و او اخیرا مجبور شده از جفری کوندوگبیا در خط دفاعی استفاده کند.