دغدغه اصلی سرمربی پیکان برای دیدار با پدیده

تیم فوتبال پیکان در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر عصر چهارشنبه از شهرخودروی مشهد پذیرایی می‌کند.

خودروسازان که هفته گذشته سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان شکست دادند، روحیه بالایی برای مسابقه با شهرخودرو دارند. پیکان در شرایطی مقابل تیم مشهدی قرار می‌گیرد که آنها در قعر جدول رده بندی قرار دارند و تنها 2 امتیاز اندوخته‌اند. در چنین شرایطی روی کاغذ شانس برتری با پیکان است.

در این وضعیت اما مجتبی حسینی سرمربی پیکان نگران است بازیکنان حریف قعرجدولی خود را دست کم بگیرند و نتوانند نتیجه لازم را بگیرند. شهرخودرو با وجود اینکه بازی هایش را در هفته های گذشته واگذار کرده اما توانسته به دروازه حریفان فشار بیاورد و حتی مقابل استقلال هم شانس هایی برای گلزنی داشت.

دغدغه اصلی سرمربی پیکان برای دیدار با پدیده

از این رو مجتبی حسینی دغدغه اش را برای بازی با شهرخودرو در نشست خبری نیز بیان کرد. او گفت: « با توجه به شرایط جدول، فکر می کنم بازی با شهرخودرو حساس ترین دیدار ما نیم فصل نخست است. می دانیم که این بازی چقدر سخت است. باید با تمرکز کامل و انرژی بالا در این مسابقه ظاهر شویم. بازی های زیادی را از این تیم دیده ام که در خیلی از دیدارها مستحق شکست نبوده اند. باید بدانیم که کوچکترین عدم تمرکز و اهمالی می تواند به ما ضربه جبران ناپذیری در این بازی بزند. اگر می خواهیم در این دیدار موفق شویم، باید خیلی خوب، آماده و با انرژی بالا در این مسابقه حاضر شویم.»

گفتنی است؛ دیدار پیکان و شهرخودرو ساعت 15 فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.