تقلب جالب دیوید بکام در سال نو میلادی+ عکس

از زمانی که دیوید بکام به رسم سنت هر ساله تصویری از خود و خانواده اش در کنار درخت کریسمس برای سال جدید در صفحه خود منتشر کرده، تصویر او به محل بحث کاربران در شبکه های اجتماعی بدل شده است. در نگاه اول شاید نکته خاصی از این عکس دستگیرتان نشود، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که حقه دیوید بکام به راحتی قابل شناسایی است.

حدود دو دهه بعد از ازدواج با ویکتوریا و تشکیل خانواده ای که حالا چهار فرزند دارد، دیوید بکام نشان داد هنوز قصد دارد ثابت کند که رئیس این قبیله است. ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید برای مشخص نشدن اختلاف قد خود با فرزندانش و بالاتر از آنها بودن، روی پاشنه ایستاده و اینگونه در کنار درخت کریسمس عکس گرفته است.

تقلب جالب دیوید بکام در سال نو میلادی+ عکس

در این تصویر دیوید تقریبا هم قد فرزند اول خود بروکلین بوده، کمی بلندتر از رومئو و خیلی بالاتر از کراس خود را نشان می دهد و همه این تغییرات تنها با روی پاشنه قرار گرفتن دیوید بکام حاصل شده است. ناگفته نماند که ویکتوریا با 1.63 متر قد، مانند دختر ده ساله اش هارپر به صورت طبیعی کوتاه تر از دیوید بکام نشان می دهند. اسطوره فوتبال انگلیس با به اشتراگ گذاشتن این تصویر یک هدف داشته است؛ فراموش نکنید، رئیس این قبلیه هنوز من هستم.