حق آلومینیوم پیروزی مقابل استقلال بود

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال گفت: ایراد‌هایی داشتیم که برطرف کردیم و فکر می‌کنم با احترام به تیم استقلال مسابقه از نیمه اول که شروع شد تا آخر بازی یک طرفه بود و گلر ما دو بار توپ را لمس کرد و حتی انقدر یک طرفه بود که حتی هافبک دفاعی هایمان هم یکی دو بار در زمین خودمان بودند و از لحاظ آماری کلا بازی دست ما بوده. چون دو تیم بالای جدول بودند بعضا بازی وارد احساسات می‌شود، ولی ما منطقی بازی کردیم و تمام شرایط و آمار‌ها برای ما بود و از لحاظ موقعیت سازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و موقعیتی به حریف ندادیم و کسانی که بازی را دیدند حتی هواداران استقلال هم کیفیت بازی آلومینیوم را تحسین می‌کنند.

اولویت ما فوتبال زیبا و شخصیت تیم آلومینیوم است.

خطیبی ادامه داد: تیم را تحت فشار نگذارید. صحبت از قهرمانی و آسیا می‌شود و انتظارات بالا می‌رود. انتظارات را بالا نبرید. بازیکنان استرس می‌گیرند و از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزند. مطمئن باشید تا وقتی که من هستم همین روند ادامه پیدا خواهد کرد. اولویت ما فوتبال زیبا و شخصیت تیم آلومینیوم است.

حق آلومینیوم پیروزی مقابل استقلال بود

خطیبی در خصوص مشکلات داوری و سکوت این باشگاه بیان کرد: من معتقدم نباید از داوری صحبت شود. الان هم نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی امروز بازی که تمام شد و به رختکن آمدم بازیکنانم ناراحت بودند. می‌گویند آقا رسول چرا حق ما را نمی‌گیرید؟ ما زحمت می‌کشیم. خودم هم دوست ندارم صحبت کنم. اعتراض نداریم و اگر داشته باشیم هم باشگاه نامه می‌دهد، ولی انتظار دارم که حرف بچه‌ها به گوش دوستان رسیده شود که واقعا زحمت می‌کشند. خواهشم این است که از این به بعد برای ما بس است. تحمل ما تا حدی است.

من همیشه از بازیکنان بزرگ تیم تشکر کرده‌ام

سرمربی آلومینیوم در واکنش به مالکیت ۷۰ درصدی این تیم مقابل استقلال عنوان کرد: ما از لحاظ روحی روانی با بچه‌ها در چند روزی که فرصت داشتیم صحبت کردیم و از لحاظ ذهنی آمادگی این بازی را پیدا کردند با اینکه کار سختی بود و اولین باختشان بود و فکر می‌کنم این باعث شد هم بازیکنان به ما بیشتر کمک کنند و هم خودشان در زمین بهتر کار کنند. دیروز هم گفتم بازیکنانم می‌دانند از این بازی چه می‌خواهند و ما هشت هفته اول را دیده باشید امروز هم همان بازی را انجام دادیم.

سرمربی آلومینیوم افزود: من همیشه از بازیکنان بزرگ تیم تشکر کرده‌ام. میثم جای خود و بقیه بازیکنانی که در تیم از لحاظ سنی و سابقه بزرگتر هستند سنگ تمام گذاشتند و شخصیت خودشان را نشان داده‌اند. میثم که تعصبی که به شهر و تیمش دارد و من از لیگ یک با او کار می‌کنم با تمام وجود کار کرده و، چون خوب تمرین می‌کنند مزد زحماتش را گرفت و جا دارد که از او تشکر کنم.

حق ما برد بود

وی افزود: با تیم صدر جدولی بازی می‌کردیم و تنها تیمی بود که در شرایط بازی گل نخورده بود و دو گل روی ضربه ایستگاهی خورده بود و ما در بازی هم به آن‌ها گل زدیم. بازیکنانم توانستند در بازی با تیم صدر جدول که دقایق اول گل دریافت کردیم اینطور نتیجه را برگردانند. حق ما برد بود، ولی خدا را شکر می‌کنیم. تیم آلومینیوم الان شخصیتی دارد که خیلی‌ها برای مساوی می‌آیند.