گل‌محمدی: می ترسم بازی‌های پرسپولیس را ۳ بر صفر کنند

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال  پرسپولیس  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجر سپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک بازی خانگی در پیش داریم و قطعا کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف و بهترین نتیجه است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. شرایط خوبی داریم و همه با انگیزه آماده بازی فردا هستیم. فجر تیم جوان و دونده‌ای است و با تمام وجود بازی می‌کنند. بازی راحتی در پیش نداریم و باید بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. باید از فضاها به خوبی استفاده کنیم.

او درباره استعفای صدری از سرپرستی باشگاه هم گفت: این مسائل در یکی، دو سال اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده و عادی شده است. در دو سال چهار مدیر دیدیم و با رفتن آقای سمیعی هیات مدیره هم نداشتیم. این مسائل فقط برای پرسولیس است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. مثل نگرفتن بازیکنان مد نظر ما که حتی یک مهاجم مد نظر ما هم جذب نشد چون جذب مهاجم در سطح تیم ملی واقعا سخت است. شش، هفت بازیکن در سطح تیم ملی را از دست دادیم که هر کدام می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند. با این حال به فینال آسیا رسیدیم. مشکلات واقعا زیاد است. الان سه ماه است که مشکل تمرین داریم. دو زمین تمرین را پیشنهاد دادم اما کاری انجام نشد.

گل‌محمدی ادامه داد: شرایط ما سخت است و آنقدر مشکلات زیاد است که نوشته‌ام تا یادم نرود. وضعیت داوری هم همه چیز بر علیه ماست. ضربات زیادی از داوری خوردیم. این اشتباهات بیش از اندازه شده است. دردناک این است که از این اشتباهات، حمایت می‌شود. این مسائل، مشکلات ما را دو چندان کرده و ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم. اگر اشتباه داوری است باید برای همه باشد نه فقط برای ما. مصدومیت بازیکنان هم مشکل دیگری است ک به خاطر نبود زمین تمرین خوب پیش آمده است. با این شرایط، کار سخت است. ما را وسط گود انداخته‌اند و می‌گویند لنگش کن!

سرمربی پرسپولیس افزود: روز پرداخت پول، سرپرست باشگاه استعفا می‌دهد. برای تیمی که پنج سال قهرمان شده این وضعیت دردناک است و قابل تحمل نیست. کسی این مسائل را باور نمی‌کند. تیمی که پنج سال قهرمان شده چرا باید این وضعیت را دشته باشد؟ کسانی که تصمیم‌گیر هستند باید توضیح دهند که چرا اینگونه است. ما فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان را داشتیم. اگر حمایت نبود تیم قهرمان نمی‌شد. ما این حمایت را داریم و دل‌گرمیم. بعد از مساوی برابر شهرخودرو هجمه زیادی علیه ما ایجاد شد. در پنج بازی آخر چهار برد و یک مساوی داشتیم. تیم‌های بالای جدول را شکست دادیم. ارتش مجازی پیج‌های فیک می‌سازند و حمله می‌کنند. هواداران ما مراقب این هجمه‌ها باشند. ما به اندازه کافی مشکل داریم و نباید جو داخلی خودمان را خراب کنیم. اگر دنبال موفقیت هستیم فقط اتحاد به ما کمک می‌کند. از هواداران می‌خواهم حمایتشان از ما را حفظ کنند چون تیم از این حمایت‌ها ضرر نخواهد کرد.

او در ادامه گفت: اگر خودمان به هم نریزیم کسی نمی‌تواند جلوی موفقیت‌مان را بگیرد. از همه هواداران تشکر می‌کنم و می گویم باز هم مراقب این پیج‌ها که می‌دانیم از طرف چه تیم‌هایی هستند، باشند که اسیر جو مسموم نشوند.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا از بازیکنان تاجیک استفاده نمی کند هم گفت: می‌ترسیم از وحدت (هنانوف) و منوچهر (صفروف) استفاده کنیم چون درباره قانونی بودن این کار جواب قطعی به ما نداده‌اند و خود باشگاه هم مردد است که استفاده کنیم یا خیر. می‌ترسیم که استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه هیچ بشود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ می‌گوید که ما باید پول اوساگونا را پرداخت کنیم.