تمجید منحصربفرد امیر قلعه نویی از فروزان

امیر قلعه نویی سرمربی باتجربه گل گهر سیرجان که همچنان بابت کسر امتیاز از تیمش و خارج شدن از کورس مدعیان شاکی است، در شرایطی برابر تراکتور در تبریز به تساوی دست یافت که مدعی شد عملکرد گلر تیمش در آن موثر بوده است.

سرمربی گل گهر که معمولا کمتر به تمجید از بازیکنان تیم خودی می‌پردازد، شرایط بازی تیمش را به شکلی دید که در نهایت لب به تمجید از محسن فروزان باز و اعلام کرد که در روز بد تیمش، عملکرد گلر تیمش باعث شده تا آنها یک امتیاز را از تبریز سوغات ببرند: به آقای سولدو تبریک می گویم و تیم شان خوب بازی کرد و حتی شایسته پیروزی هم بودند. از محسن فروزان هم تشکر می کنم که یک امتیاز را روی زحمت او از تبریز می بریم. 

تمجید منحصربفرد امیر قلعه نویی از فروزان

فروزان که دو فصل خوب را در فولاد و اکنون در گل گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد، در این بازی بارها مقابل حملات تراکتوری‌ها ایستادگی کرد و جدی‌ترین موقعیت‌های حریف را روی ضربات پیمان بابایی و نریمان جهان مهار کرد تا یک کلین شیت شیرین از تبریز دشت کند. تقابل با تیمی که همواره انگیزه زیادی با توجه به اتفاقات گذشته‌اش با آن، داراست و امروز نیز توانست به بهترین شکل از این انگیزه در کنار آمادگی‌اش برای دستیابی به هدف تیمش در بسته نگه داشتن دروازه سود ببرد.