شروین بزرگ پرسپولیسی می شود؟

یکی از اسامی به نسبت عجیبی که در هفته‌های اخیر در فهرست خرید پرسپولیس دیده شده، شروین بزرگ ، مهاجم صنعت نفت آبادان است. مهاجمی که با توجه به کارنامه اش در لیگ برتر، قرار گرفتن اسمش در فهرست خرید پرسپولیس بحث برانگیز شده بود.

این شایعه تا جایی پیش رفت که حتی عده‌ای آن را تکذیب کرده و گفتند شروین بزرگ اصلا در برنامه‌های خرید پرسپولیس جا نداشته است. با این حال، این بازیکن روز گذشته در گفت و گویی جدید، پرده از پیشنهاد پرسپولیس برداشت و حتی از این گفت که سرخ‌های تهرانی برای جذب او به صنعت نفت نامه نوشته اند. «حقیقت این است که پیشنهاد بوده است و به باشگاه ما هم نامه زدند. پیشنهاد داشتن از یکی از بهترین تیم‌های ایران افتخار است، اما من قرارداد داشتم و نشد جدا شوم. راضی هستم و از این شرایط لذت می‌برم تا ببینیم آخر فصل خدا چه می‌خواهد.»

بیوگرافی شروین بزرگ

شروین بزرگ پرسپولیسی می شود؟

شروین بزرگ, (Shervin Bozorg) زاده ۲۷ فروردین ۱۳۷۱ در رشت متولد شد. او فوتبالیست و بازیکن فوتبال است که با قد ۱۸۷ سانتی‌متر در پست مهاجم برای تیم صنعت نفت آبادان توپ می زند و در حال حاضر در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم فوتبال در دی ماه ۱۴۰۰ است.

ازدواج و همسرش

در حال ایشان مجرد است و ازدواج نکرده است.

 

سوابق فوتبالی

 

شروین بزرگ بازیکن فوتبال اهل رشت است که فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و کم کم وارد فوتبال حرفه ای در لیگ برتر خلیج فارس ایران شد. او سابقه بازی در بزرگ و مطرح ایرانی چون سپیدرود رشت ، چوکا تالش ، داماش گیلان ، ماشین سازی تبریز ، مس کرمان و باشگاه فوتبال فولاد خوزستان و .. را در کارنامه ورزشی خود دارد. شروین در حال حاضر به عنوان مهاجم برای باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

او مهاجمی قد بلند و سرزن است و آخرین بازی شروین بزرگ برای تیم فوتبال نفت آبادان مقابل تیم هوادار می‌باشد. این بازی با نتیجه هوادار (۱ – ۲) نفت آبادان به پایان رسید. شروین بزرگ در این مسابقه ۷۴ دقیقه بازی کرد، ۱ گل به ثمر رساند، ۱ پاس گل داد و ۱ کارت زرد دریافت کرد.

 

فیلم سوپرگل شروین بزرگ مهاجم سرزن صنعت نفت آبادان و گزینه جدید پرسپولیس به هوادار تهران در دی ماه ۱۴۰۰ خبرساز شد. او گل اول صنعت نفت به هوادار را شروین بزرگ با یک ضربه استثنایی به ثمر رساند.

 

ماجرای پیوستن شروین بزرگ به پرسپولیس

شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از گزینه های خرید پرسپولیس برای نیم فصل به گوش رسیده است. هر چند گزینه اول یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی نیست.