دلیل غیبت ترابی در ترکیب پرسپولیس اعلام شد

حدود 50 هوادار با تجمع پشت درهای ورزشگاه شهید سلیمانی خواستار ورود به این استادیوم برای تماشای بازی شدند‌ که ماموران انتظامی چنین اجازه‌ای به آنها نداد.

*برخی از این هواداران مدعی بودند از شهرهای جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان برای تماشای بازی به سیرجان آمده بودند و باید مانند دیدار استقلال و هوادار، به آنها هم اجازه ورود به ورزشگاه داد شود زیرا چند روزی است که برای تماشای دیدار پرسپولیس و فولاد از کار  و زندگی خود زده‌اند.

* یحیی گل‌محمدی ، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه به داخل زمین آمده و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دادند.

*پشت دروازه ضلع جنوبی و سمت راست جایگاه ویژه در اختیار تیم پرسپولیس و پشت دروازه ضلع شمالی و سمت چپ جایگاه ویژه هم در اختیار تیم میهمان بود تا پرچم‌های دو تیم هم در آن نصب شود.

دلیل غیبت ترابی در ترکیب پرسپولیس اعلام شد

*غیبت مهدی ترابی در ترکیب اصلی پرسپولیس ابهام‌هایی را ایجاد کرد که پس از پیگیری‌ها مشخص شد وی به دلیل مشکوک بودن به کرونا در این بازی شرکت نمی‌کند. وی قرار است جدا از تیم پرسپولیس بعد از بازی به تهران برگردد و به همین دلیل امروز همراه هم تیمی هایش به ورزشگاه نیامد‌. پیش از این احسان پهلوان هم به دلیل ابتلا به کرونا در تهران مانده بود.