تمجید ستاره جوان تیم ملی پرتغال از رونالدو

کریستیانو رونالدو در سن 37 سالگی نیز از نظر بدنی در شرایط فوق العاده‌ای به سر می‌برد. اگرچه او اخیراً فرم خوبی از خود به نمایش نگذاشته و با برخی مصدومیت‌ها نیز دست و پنجه نرم کرده اما بر هیچ کس پوشیده نیست که این فوق ستاره پرتغالی هنوز هم می تواند رقم زننده تفاوت‌ها باشد .

تیم ملی پرتغال قرار است چندی دیگر در رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی شرکت کند. آن ها کار بسیار دشواری برای رسیدن به قطر پیش رو خواهند داشت چرا که رقیب سرسختی مثل تیم ملی ایتالیا را پیش روی خود می‌بیند. با این حال قطعاً فرناندو سانتوس و تیمش حساب ویژه ای روی درخشش رونالدو باز کرده‌اند.

ژائو فلیکس ، ستاره جوان تیم ملی پرتغال، در جدیدترین مصاحبه خود به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و می گوید: "کریستیانو رونالدو یک الگو برای همه ما در تیم ملی است. رونالدو توصیه های خوبی به ما می کند و ما هم به او گوش می دهیم."

تمجید ستاره جوان تیم ملی پرتغال از رونالدو

اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر یونایتد می‌رود و ژائو فلیکس به جز رونالدو با یکی دیگر از هم وطنان خود یعنی برونو فرناندز نیز روبرو خواهد شد. فلیکس درباره برونو نیز گفت: "هنگام قرعه کشی با برونو پیام هایی رد و بدل کردیم. او بازیکن بسیار خوبی است.  بازی کردن با او بسیار آسان است. وقتی او توپ را در اختیار دارد، همیشه بهترین گزینه را انتخاب می کند تا به شما فرصت گلزنی بدهد به همین دلیل است که او پاس گل های زیادی می دهد."