ماجرای ملاقات ستاره فوتبال با خواننده زن +عکس

بنا بر گزارش‌ها براهیم دیاس، ستاره میلان ، به طور مخفیانه با «آنا مِنا» ستاره جذاب پاپ دیدار می‌کند.

این فوتبالیست ۲۲ ساله از رئال مادرید به صورت قرضی به سری آ آمده است، تا اینجای فصل در ۲۶ بازی‌اش برای میلان ۴ گل و ۴ پاس گل در کارنامه ثبت کرده. اما به نظر می‌رسد اوضاعش در بیرون از زمین بازی هم خوب است.

نشریه «کوریره دلو اسپرت» گزارش داد که دیاس در حال خوش و بش بسیار گرم و صمیمانه با ستاره پاپ و بازیگر اسپانیایی «آنا منا» در جشنواره سانرمو دیده شده است. دو سال قبل این دو با هم در حال رفتن به سینما دیده شده بودند. منا وجود هرنوع رابطه با دیاس را رد کرده بود. این دختر ۲۴ ساله که یک میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد در برنامه‌های تلویزیونی متعددی در اسپانیا حضور داشته است و اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.

ماجرای ملاقات ستاره فوتبال با خواننده زن +عکس

ماجرای ملاقات ستاره فوتبال با خواننده زن +عکس

در این میان، دیاس که تنها ۲۱ بازی در تیم رئال مادرید را تجربه کرده بود از دومین فصل حضورش در میلان لذت می‌برد و قرار است در پایان فصل به رئال مادرید برگردد. دیاس محصول مالاگا و سپس تیم جوانان منچسترسیتی است و در ۱۶ سالگی از اسپانیا به اتحاد آمده بود. پپ گواردیولا می‌خواست او را در تیم خود نگه دارد اما خودش تصمیم گرفت به مادرید برود. سرمربی اسپانیایی در سال ۲۰۱۸ گفته بود: «ما او را می‌خواهیم، می‌خواهیم قرارداد او را تا ۴ یا ۵ سال دیگر تمدید کنیم. ما هرکاری باشد انجام می‌دهیم اما همه چیز به خود او بستگی دارد. به توصیه من اگر دلش نمی‌خواهد بماند باید برود. ساده است. ما از او محافظت می‌کنیم، مثل جیدن (سانچو)، فیل (فودن)، اما خودش باید تصمیم بگیرد.»