پیام بیرانوند پس از توافق با پرسپولیس +عکس

علیرضا بیرانوند بعد از توافق با باشگاه پرسپولیس امروز بخشی از طلب ۲/۵ میلیاردی خود را از  سرخپوشان دریافت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان باز شود. 

علیرضا بیرانوند در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: " موضوع مطالباتم طی توافقی که با باشگاه پرسپولیس داشتم حل و فصل شد. از تلاش مدیرعامل تیم آقای درویش و همکاری آقای عطایی تشکر میکنم. مشکل اصلی پرسپولیس مطالبات امثال من نیست که چنین هجمه‌ای بعضی‌ها به ناحق وارد کردند. مشکلات پرسپولیس فراتر از این مسائل هستش که امیدوارم با برنامه ریز دقیق برطرف گردد. همه شما در جریان نقل و انتقالات و جذب بازیکن بودید! خدا را شاکرم که پیگیری مطالباتم ضربه‌ای به باشگاه پرسپولیس از لحاظ استفاده ا ز بازیکنان وارد نکرد. بنده صرفا پیگیر مطالباتم بود و قطعا شرایط پرسپولیس را درک می‌کنم. به هر حال آرزوی موفقیت دارم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس. امیدوارم با همدلی و حمایت بیشتر که نیاز اصلی این روزهای تیم هستش در این شرایط سخت همراه تیم باشیم! "

دروازه‌ بان تیم ملی چند روز پیش به علت پرداخت نشدن طلب ۲/۵ میلیاردی خود از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شد، اما با توافق صورت گرفته قرار شد طلب این دروازه بان در ۲ قسط پرداخت شود که امروز با پرداخت بخشی از این طلب پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد.

پیام بیرانوند پس از توافق با پرسپولیس +عکس