واکنش سرمربی یوونتوس به شایعه جذب پوگبا

قرارداد پل پوگبا ، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و به نظر یوونتوس مذاکرت برای جذب دوباره این بازیکن بعد از 6سال را آغاز کرد. در نشست خبری پیش از دیدار فردای یوونتوس مقابل اسپزیا، مکس آلگری در این رابطه صحبت کرده و البته مدعی شد تنها هدف بیانکونری کسب پیروزی به هر طریقی در ادامه فصل است.

مکس آلگری گفت: "اسپزیا در چهار بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز شده، آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و همیشه سه بازیکن در خط حمله دارند. اسپزیا تیمی تکنیکی است، البته هرچه بیشتر پیش می روید، کسب امتیاز و بردن بازی ها در ادامه فصل دشوارتر می شود. فردا ورزشگاه تقریبا پر خواهد شد و هواداران نیز باید به ما کمک کنند. 

هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شوید، زمان ریکاوری کم شده و امتیازات اهمیت بیشتری پیدا می کنند. ما نیز در کورس عقب هستیم، پس باید به هر طریقی تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم و بازیکنان یوونتوس بدون اینکه بتوانند استراحت کنند در این مسیر قرار دارند.

واکنش سرمربی یوونتوس به شایعه جذب پوگبا

احتمال فتح اسکودتو؟ طرز تفکر باشگاه همیشه این است که برای بزرگ ترین اهداف مبارزه کند و همه ما موافق این موضوع هستیم. اما مسائل ریاضی نیز وجود دارد که بسته به میزان امتیازات و جدول لیگ است. اگر آتالانتا بتواند تورینو را شکست دهد، ما پنجم می شویم و تکرار می‌کنم که امتیاز لازم برای فتح اسکودتو 84 است.

احتمال انتقال پل پوگبا، به یوونتوس در فصل تابستان؟ در بازار فعلی صحبت در مورد پل پوگبا یا مواردی از این دست منطقی نیست. او بازیکن منچستریونایتد است و نمی‌دانم سال آینده قرار است در چه تیمی بازی کند. من و پوگبا رابطه خوبی داریم، اما در حال حاضر منطقی نیست که در مورد بازار صحبت کنیم و باید فقط به اهداف خود فکر کنیم. البته پل پوگبا از دست من عصبانی است، زیرا همیشه او را در بسکتبال مغلوب می کنم."