نظر سرمربی یووه درباره بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان

یوونتوس و ویارئال فردا در لاسرامیکا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. یووه پس از تساوی در دربی تورین به این بازی رسیده ولی زیردریایی های زرد توانستند در زمین گرانادا 1-4 برنده شوند تا با روحیه‌ای مضاعف از یووه پذیرایی کنند.

مکس آلگری سرمربی یووه در نشست خبری این بازی گفت:« ویارئال تیمی باکیفیت و با یک مربی خوب است و از لحاظ بدنی و روحی در بهترین شرایط قرار دارند. ما هم در بازی فردا تمام توان مان را خواهیم گذاشت. یووه تیم از پیش برنده نیست و همه چیز 50-50 خواهد بود. باید طبق برنامه تاکتیکی، منظم و صبور باشیم. قرار نیست در بازی فردا سرنوشت تیم صعودکننده مشخص شود. نباید فراموش کرد که ویارئال در بهترین فرم قرار دارد.»

توقف در دربی تورین:« دیدار سختی بود و معتقدم خوب بازی کردیم. باید این بازی را در آرامش بررسی کرد. می توانستیم برنده شویم و با یک برد به بازی با ویارئال برسیم.»

نظر سرمربی یووه درباره بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان

ولاهوویچ:« نباید بیش از اندازه او به او فشار بیاوریم و قرار نیست همه مسئولیت گلزنی روی دوش او باشد. باید دید روند بازی چگونه پیش خواهد رفت. تغییر قانون گل زده در خانه حریف نیز شرایط را تغییر داده؛ با این حال تحت هر شرایطی به دنبال پیروزی و گلزنی در زمین ویارئال هستیم.»

وضعیت مصدومان:« بونوچی امروز با تیم تمرین کرد و احساس درد نداشت. فکر می کنم برای بازی مهم فردا در دسترس باشد. البته برای بازی شنبه بعد، قطعا آماده خواهد بود. پلگرینی هم به تمرینات برگشته و رابیو هم با وجود مصدومیت جزئی در تمرین، مشکلی برای بازی فردا ندارد.»

ترکیب احتمالی:« موراتا و ولاهوویچ، زوج حمله ما خواهند بود ولی در مورد ترکیب اصلی باید تا فردا صبر کرد. در مورد خط هافبک هنوز تردیدهایی دارم.»