جنجال در پرسپولیس بالا گرفت+عکس

بوژیدار رادوشوویچ ، دروازه بان سابق و کروات تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شده  که طلب ۴۶ هزار یورویی خود را دریافت نکرده و باشگاه پرسپولیس رسید واریز پول را جعل کرده است. همچنین این دروازه بان در صفحه اجتماعی خود مسئولان باشگاه پرسپولیس را دروغگو خطاب کرده است.  

باشگاه پرسپولیس آبان ماه سال گذشته  به علت مشکلات واریز ارز به حساب های خارج از ایران و همچنین اصرار رادو به واریز یورویی مطالباتش به حسابش در کرواسی، مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مبلغ قرارداد او را به حساب برادر صادق محرمی در ایران واریز کرد و  محرمی در کرواسی معادل یورویی این مبلغ را به حساب دروازه بان کروات واریز کرد. رادوشوویچ و مدیر برنامه‌های او هم پس از اطمینان از پرداخت شدن مطالباتش، رسید دریافت مبلغ را در باشگاه امضا کردند اما اکنون رادوشوویچ مدعی شده که این بخش از مطالباتش را دریافت نکرده است. 

علی عطایی، معاون مالی باشگاه پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود به اظهارات رادوشوویچ واکنش نشان داد و نوشت: "دروغگو اشخاصی هستند که با بی کفایتیِ برخی مدیران، پول بیت المال را به ناحق دریافت کرده و آن را انکار می‌کنند. دروغگو کسی است که برای دریافت پول رسید می‌دهد و بقیه را متهم به جعل می‌کند. اگر برخی دوستان منافع شخصی را کنار بگذارند و حاضر شوند شهادت بدهند، مشخص می‌شود که دروغگو چه کسی است. آقای راستگو! آه میلیون‌ها هوادار پشت این پول است و حلقومت را خواهد فشرد."

باشگاه پرسپولیس مدعی شده  که رادوشوویچ  با وجود دریافت ۵۰ هزار  یورو، بدون اطلاع دادن به باشگاه و کادرفنی شبانه  از ایران رفت و اکنون از این باشگاه شکایت کرده و خواستار دریافت غرامت ۹۰۰ هزار یورویی شده است.

جنجال در پرسپولیس بالا گرفت+عکس